China Burger Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Gjort noe idiotisk det siste dagene? Del det med oss Jeg gjorde noe idiotisk idag, jeg jogget ut hovedøren med Crocs Sko og katten i hendene, det fungerte ikke på isen gitt. Mistet iallefall 1/2 status stjerne hos katten. Endret 1. februar 2011 av Chi Spurger Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg synes det at du opprettet denne tråden var mer idiotisk enn selve kattefadesen! Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg leste i denne tråden. 3 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Ja kloffsk også, først klikker han seg inn på en tråd for idioter....og deretter presterer han å si at dette var idiotisk....hm....hvor idiotisk er vel ikke det? Du sier tråden er idiotisk....ja glimrende bingo....det var akkuratt det som var poenget med tråden. Selv en idiot forstår jo det.... ...*kremt* les topic linjen! "Tråden for oss idioter"....selvsagt blir det en idiotisk tråd! Du synes ikke kattefadesen var av det mest idiotiske, vel da er jeg spent på å høre hva du har gjort som er mer idiotisk. Det hadde vert supert, jo mer idiotisk jo betre er det i denne tråden her. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå