expekt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en ny bil. Men nå når jeg leser kontrakten, så har selger skrevet feil reg. nr. på bilen. Jeg la ikke merke til dette før nå. Er dette alvorlig, eller bare en liten bagatell? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hvilket nr står på salgsmeldingen? Endret 1. februar 2011 av Læremester Lenke til kommentar
expekt Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Hvilket nr står på salgsmeldingen? Det har vi ikke. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det må du ha om du vil ha bilen registrert på ny eier. Lenke til kommentar
expekt Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Det må du ha om du vil ha bilen registrert på ny eier. Er det ikke selgers ansvar å levere inn salgsmeldingen? Han har hvertfall tatt seg av det og vi har ingen kopi av den. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Om det står rett nr der, vil jeg tru alt er ok. Du får vente og se da når vognkortet kommer, men det er vel å anta at alt er ok og at nr på kjøpekontrakten er en skrivefeil som lett kan forklares og ikke et helt annet nr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå