kans Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hei, prøve og gjøre dette kort. I dag er det åpent hus på et uteted som heter Havana. Dette er da et sted hvor det vaneligvis er 20års grense men i dag er var det 18. Når jeg satt på bussen på vei hjem fra skolen,så møtte jeg noen bekjente som skulle dit og de lurte på om jeg også skulle. Jeg nølte veldig siden jeg ikke hadde ekstremt lyst men de var veldig på det at jeg skulle bli med og jeg sa til slutt ja. De sa da at de skulle ringe meg angående vors og sånne ting litt senere. Nå er klokken over 11 og har fortsatt ikke hørt noe fra de, dette er så typisk meg gah.. lurer da enkelt på. Er jeg en taper? Hva gjør jeg galt? Jeg er ikke sånn super populær, relativt liten ( ikke lav ) men føler selv at jeg har grei stil og er ganske årleit.. What to do ? Endret 1. februar 2011 av kans Lenke til kommentar
mark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ring dem nå å spør hvordan det blir klokken elleve er det bare naturlig å ringe og etterlyse info de tror vel siden dem ikke har hørt fra deg at du ikke er gira.... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Js, du er en taper. 5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei du er da ingen taper. Heller dårlig gjort av dem og ikke ringe som avtalt. Fuck dem! Lenke til kommentar
mark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) ikke hør på han (Langdon) håper du sitter i tlf nå god natt Endret 1. februar 2011 av mark 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ring eller send melding da vel? "Blir det Havana i kveld eller?" f.eks Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis det er havana (kristiansand) så er det alikevell en drittplass. Bør ikke være dumt og bare ringe dem. Man kommer ikke langt med og bare vente på at folk skal ta kontakt. De hadde ikke spurt deg om og bli med, hvis de ikke ville det! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er da bedre ting å bruke tid på. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du er ikke en taper Hvis de ditcher deg, så er det jammen i meg DE som er tapere! 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du er nok ingen taper nei. Men du bør kanskje revurdere valg av venner. 2 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Stinker taper lang vei. 3 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vanskelig å avgjøre om du er taper utifra så snever informasjon. 2 Lenke til kommentar
kans Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Hva tenker du på ? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva tenker du på ? Tipper han tenker på at det faktum at noen ikke ringte deg når du hadde snakket med dem på bussen om å kanskje gå på byen senere er et snevert grunnlag for å avgjøre hvorvidt noen er en "taper" eller ei. Dem har sikkert glemt det, så ring dem Litt sent nå sikkert tho Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor skulle du være en taper fordi at de ikke ringte deg? Det gjør deg absolutt ikke til en taper, men det gjør de folka du avtalte med til drittsekker, i hvertfall i mitt syn (dersom de ikke hadde en god grunn da) 1 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er jo MULIG at de faktisk bare glemte deg. Send en text og spør hvor det blir vors, om de da ignorerer deg, ja da.... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Venter du fortsatt på å dra på vorspiel? 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 alle er tapere untatt meg. 4 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ring dem da vel! Når man skal ut har man lett for å spørre hele byen om de skal være med, og da er det ikke like greit å skal huske på å ringe, ringe, eller få tid til å ringe. Lenke til kommentar
kans Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Haha, dette var egentlig en tulle-tråd. en intern spøk med en annen bruker her på forumet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå