Toalettet Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Ey. Jeg og en fyr tenkte å bestille dette: (BIG RED tyggegummi 100 pakker) http://cgi.ebay.com/100-packs-Wrigleys-Big-Red-Cinnamon-Chewing-Gum-500Pcs-/200449532741?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eabb92345 Koster 29.75 dollar som er cirka 188 norske. så vi tenkte å selge en pakke for 7 kroner eller noe;) (ikke tenk på frakt osv, dette er teoretisk) 187NOK / 100PK = 1.87 ~ 1.9 NOK pr. pakke. Det vil si at jeg tjener akkurat på det om jeg selger det for 2 kr. Men hva om vi selger for 7 kr. (koster jo 12 på mix i oslo), så om vi for solgt alle blir det 100pk * 7kr = 700 kr - 187 = 513 nok. Så vi vil tjene en del på det? Takk for svar Endret 1. februar 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Plasser dere rett utenfor mix, og selg ivei. Spør noen om dere har lov... løp. 4 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Inntekten vil jo avhenge av salget. Jeg vet ikke hvordan du har tenkt å selge det videre, men jeg tror markedet er stappet med tyggegummiselgere allerede. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Shipping and handling US $13.95. Da finner du "innkjøpsprisen" din. Selger du over innkjøpspris tjener du penger, ja. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Vel. Salget skal vi gjøre på skolen osv. vi tenkte også å bestille 4 pakker med 100pakninger (4 x big red 100pk) til å befynne med. Vet at folk som gikk ut i overifjord solgte1 pakke med big red for 15 kr. Di fikk selgt cirka 1000 pakker eller noe. Men di hadde vært i usa og kjøpt da.. Hva tror dere, og hva bør vi selge for? Endret 1. februar 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) En annen idè ville vel vært noe som dette: De koster 100kr stk for akkurat det samme i norge. Værre å selge mange av de kanskje.. Edit: for 10+ så koster de 0,59$\stk inkl gratis frakt. Helt vilt at norge kan ha såpass påslag, men vi er faktisk dumme nok til å kjøpe det. Endret 1. februar 2011 av Henning- Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Takk for svar, men hvor mange kjøprr skjermbskyttelse? (ikke frekt ment i d hele tatt!) bare lurer.. Kom gjerne med andre kjøp & selg tips(andre varer) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 En annen idè ville vel vært noe som dette: De koster 100kr stk for akkurat det samme i norge. Værre å selge mange av de kanskje.. Vel. Jeg har prøvd noen av de billige av de der og det er ikke det samme som de dyrere. De løsner lettere og er vanskeligere å få perfekt satt på. I tillegg er passformen/kuttinga dårligere. Var i alle fall slik på de 3 billigvariantene jeg testet til min HTC HD2. Endte opp med å kjøpe en som kostet 60 spenn inkl. frakt. Finnes helt sikkert noen som er billigere som er like bra, men det gjelder å finne det og det krever tid og testing. Det er mye man kan tjene penger på, men hovedproblemet er markedet. Har man markedet klarlagt er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Takk for svar, men hvor mange kjøprr skjermbskyttelse? (ikke frekt ment i d hele tatt!) bare lurer.. Kom gjerne med andre kjøp & selg tips(andre varer) Guilty! ------------- Uansett, se igjennom DealExtreme om du ikke allerede har gjort det. Se på kategorien "under 2 dollar" osv.. Det er så latterlig mye billig der, og det er gratis frakt uansett om du kjøper for type 3 kroner! Og de shipper fra andre siden av jorden! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvor gammel er TS? I barneskolen tror jeg jeg kunne solgt tyggis raskere enn hasj nå... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Takk for svar, men hvor mange kjøprr skjermbskyttelse? (ikke frekt ment i d hele tatt!) bare lurer.. Kom gjerne med andre kjøp & selg tips(andre varer) Guilty! ------------- Uansett, se igjennom DealExtreme om du ikke allerede har gjort det. Se på kategorien "under 2 dollar" osv.. Det er så latterlig mye billig der, og det er gratis frakt uansett om du kjøper for type 3 kroner! Og de shipper fra andre siden av jorden! Jeg ville heller sett igjennom www.buyincoins.com eller eventuelt de seriøse fra Kina på www.ebay.com. Pakker og sender avgårde tingene raskere. Lavere priser, men dårligere utvalg (på BuyInCoins). Godt nok utvalg til å finne noe man kan videreselge dog. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 jeg kjenner noen som drar til sverige å kjøper noen brett med brus/energi drikke, de bruker ca 99-120sek per brett. de selger det på skolen for 15-20kr, de tjener en god del Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvor gammel er TS? I barneskolen tror jeg jeg kunne solgt tyggis raskere enn hasj nå... Selger du hasj nå? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Sykt morsomt. Vi tenkte å bestille 10-pack med fart bombs for 1.13 $ Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har tjent inn en god del på tyggis via salg på skolen, vil si at det er en god og lett måte å tjene penger på Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvor gammel er TS? I barneskolen tror jeg jeg kunne solgt tyggis raskere enn hasj nå... Selger du hasj nå? Litt dårlig forklart, kanskje Jeg kunne solgt tyggis på barneskolen raskere enn jeg kunne solgt hasj på videregående. Om jeg hadde solgt hasj. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har selv hatt suksess med å selge billige energidrikker jeg har kjøpt i Sverige på min skole. Eksempel: Kjøper ett brett X-ray med 24 bokser. Pris: ca. 130 kr Selger for 10,- stk, selger alle boksene på to skoledager=110kr på to dager. Det finnes også billigere energidrikker å i Sverige. Noen brett koster 99SEK+pant. Klarer du å variere produktutvalget og holde salget oppe kan du tjene greie penger på det. En annen ting er å kjøpe dyrt øl, f. eks Heineken. 24*0,33 koster ca. 190NOK + pant på Color Line fergen til Strømstad. Selger du disse til 20kr boksen (gjerne enda dyrere til mindreårige) får du en god profitt. Dette har en høyere risiko enn overnevnte, vel å merke. Brus er også billig i sverige, et brett med 24*0,33 med Coca Cola koster 69+pant. Selger du disse til 10 kr stk kan du også tjene en del:) Andre muligheter er Snus, røyk og sprit. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg tjener rundt 300kr dagen på tyggis salg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har selv hatt suksess med å selge billige energidrikker jeg har kjøpt i Sverige på min skole. Eksempel: Kjøper ett brett X-ray med 24 bokser. Pris: ca. 130 kr Selger for 10,- stk, selger alle boksene på to skoledager=110kr på to dager. Jøss, sist jeg sjekka, så kosta x-ray 10 kroner på rema 1000, og da er den kald Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Aldri sett x-ray i Norge eller i Sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå