OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei, jeg er ute etter en ny laptop og vil helst ha best mulig skjermkort, da dette gjerne er flaskehalsen i bærbare pcer når det kommer til gaming. Jeg har funnet en i min prisklasse (8000,-) med GT425 skjermkort. Finnes det noen laptopper der ute med bedre skjermkort i samme prisklasse, eller er det mulig å oppdrive en liste over ytelsen til forskjellige skjermkort til bærbare pcer? Jeg regner ikke med å få en pc som kan dra de nyeste spillene på full grafikk i denne prisklassen, men jeg er såklart ute etter så god ytelse som mulig Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg pleier å bruke denne lista Link, til å sammenligne hvordan de forskjellige skjermkortene fungerer i spill. Så bare lete i norske nettbutikker etter den pcen med det beste skjermkortet til prisen Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg sitter faktisk og ser på den listen nå Var mange gode skjermkort på den listen, men var ikke lett å finne noen av de i prisguiden gitt. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Norske nettbutikker har ganske dårlig utvalg av gaming bærbare, det skal sies. Denne Link har et veldig bra skjermkort til prisen. Skal du ha den beste bærbare gaming pcen ute på markedet nå må du opp i 10000kr, Link Jeg har selv en Asus G73jh med 5870m, som presterer omtrent det samme som G73jw som i den linken. Ser du på ytelsesforskjellen på 460m og 425m/5730m, så får du utrolig mye for pengene med den til 10000kr. Problemet med bærbare gaming datamaskiner er at alle har elendig kjøling, utenom Asus G73jh/jw, samt Alienware modellene. De bråker også veldig mye, men det gjør ikke G73jw i det hele tatt, da maskinen er designet for å være en "stealth fighter". Endret 1. februar 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Tusen takk for all hjelpen. Jeg tror faktisk jeg venter til neste lønning og bestiller ASUS G73JW. 17" skjerm var også ett stort ønske som jeg også får oppfylt oppfylt. Jeg ser også at skjermkortet yter nesten 3 ganger så bra som tidligere nevnt GT425. Er jeg heldig så har den sunket litt i pris til neste mnd også. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Da gjør du et veldig bra valg etter min mening. Sparer noen hundrelapper her: Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå