Gå til innhold

Liste over ytelse av skjermkort til laptop

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ute etter en ny laptop og vil helst ha best mulig skjermkort, da dette gjerne er flaskehalsen i bærbare pcer når det kommer til gaming. Jeg har funnet en i min prisklasse (8000,-) med GT425 skjermkort. Finnes det noen laptopper der ute med bedre skjermkort i samme prisklasse, eller er det mulig å oppdrive en liste over ytelsen til forskjellige skjermkort til bærbare pcer?

Jeg regner ikke med å få en pc som kan dra de nyeste spillene på full grafikk i denne prisklassen, men jeg er såklart ute etter så god ytelse som mulig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norske nettbutikker har ganske dårlig utvalg av gaming bærbare, det skal sies. Denne Link har et veldig bra skjermkort til prisen.

Skal du ha den beste bærbare gaming pcen ute på markedet nå må du opp i 10000kr, Link

Jeg har selv en Asus G73jh med 5870m, som presterer omtrent det samme som G73jw som i den linken. Ser du på ytelsesforskjellen på 460m og 425m/5730m, så får du utrolig mye for pengene med den til 10000kr.

Problemet med bærbare gaming datamaskiner er at alle har elendig kjøling, utenom Asus G73jh/jw, samt Alienware modellene. De bråker også veldig mye, men det gjør ikke G73jw i det hele tatt, da maskinen er designet for å være en "stealth fighter".

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...