mie90 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Trenger hjelp jeg nå altså! Jeg har nemlig blitt tilbudt praksis- plass ved min lokale brannstasjon frem til lærlingkontrakten (aspirant) blir skrivd under. Dette kom ganske så brått på. Jeg har vært i Forsvaret hvor jeg ble sanitetssoldat, og interessen innenfor sanitet vil jeg ta videre ved og gå Sykepleien ved høgskolen. Kan jeg studere ved Høgskolen selvom jeg blir tatt opp som aspirant ved brannstasjonen? jeg aner ikke hva for noen planer sjefene på brannstasjonen har for meg, med tanke på videre stillinger. Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg vet jo ikke hvilken høyskole det er snakk om, men det er noen av høyskolene som tilbyr "desentralisert" undervisning i sykepleie. Det betyr jo at det er mer egenlæring og at den undervisningen som er serveres i blokker. Det kunne kanskje passe sammen med å jobbe på brannstasjonen, hvis det er fulltid mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå