Søppelsveitt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei Er på jakt etter en type felg jeg bare kan se i tankene mine. Husker ikke hvor, når eller på hvilke biler jeg har sett felgtypen. Jeg tror det er alufelg, i alle fall en metallfarge. Den har ikke eiker, men hull (trill runde, og litt små). Ligner kanskje litt på en standard stålfelg. Ikke noen form for "bling"- felg, mere klassisk. (tenker kanskje bmw/ porsche 90-talls?) Noen tips? Takker for svar Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Disse? Originale Porsche-felger, men husker ikke navnet. Ellers er det jo fort gjort å tenke på klassiske Alfa Romeo- felger. Eller: Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Eller kanskje disse fra Centra? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Eller denne? Endret 10. februar 2011 av ChristR 1 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Haha - penisfelg - Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå