Templar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei.. har en sak nu fremdeles uteståene hos dem. Over 2 måneder siden dem mottok en uåpnet produkt fra meg. I siste uke fik jeg meil fra en som heter Petter i support og han sa at han skulle sende meg pengene med engang. Nu har en uke gått og INGENTING. Jeg lurer på er dette holdbart? Er sån service løvlig? Jeg kan ikke tenke meg det og har vert i kontakt med forbrukerrådet med folk har ikke vert alt for villig til at kontakte dem med sin sak mot Databutikken. Jeg har aldri vert i Sverige men jeg lurer på er dette måten dem driver virksomheter der eller hvad? Er standarden ikke hoyere en dette? Konklusion: dem skylder meg 4200NOK og jeg vet rett og slett ikke hvis jeg får dem tilbake. Jeg har aldri opplevd sån dårlig service noen steder for.... jeg tar kontakt igjen og igjen og ingenting skjer, dette er tyveri og ingenting ant. Ikke la dette skje får deg. IKKE KJØP HOS DATAHORENE. Simon Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 du får dra dit personlig og hente pengene Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Et lite tips. Hvis du fjerner alle Caps Lock bitene, skriver om de usaklige bitene litt og kvitter deg med ord som _hore_ så vil innlegget ditt gi bedre inntrykk av deg, og samtidig svi mye mer for dem. Et konkret og saklig innlegg er mye mer ødeleggende for dem enn et som ser ut slik. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Et lite tips. så sant, så sant. greit nok at man er sint og gretten, men sånn som innlegget ser ut nå, har jeg lite sympati å dele ut. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Leste selv bare overskriften, hoppet glatt over resten av innlegget og leste heller hva andre hadde å si. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 HYYYYYL PLZ WHINE GG DATANORGE!!! GG CAPSLOCK.. CAPS.FI osv osv Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Slike innlegg er uholdbare. Greit nok at du ikke er fornøyd, men dette går over alle støvleskaft. Dette er en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg