Sir-Allistair Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Har en slik skamløs ipadkopi fra dealextreame liggende, som fungerer helt fint til surfing og youtube o.l. Men problemet er at jeg ikke får lada den.. Har funnet en tilsvarende lader, men den holder bare batterinivået uten å lade. Så.. what to do? EDIT: Legger ved bilde av laderen som fulgte med. Endret 1. februar 2011 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kjøpe lader også, fra samme sted? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Tenkte mer på om det fantes en måte å kjøre originalladern gjennom en overgang av noe slag og deretter inn i en stikkontakt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det var ikke der når jeg svarte. det er enkelt, det får du på Clas Olhson eller alle lignende butikker til en billig penge. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Genialt. Var det jeg håpet på. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå