Filmvenn Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Har folk mistet synet? Hvorfor er det ingen som ser ut til å snakke om denne geniale serien lengre? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) *Slett Endret 1. april 2015 av GeneralUser Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Bra episode. Tror kanskje det kan bli tidenes finale på Justified og sikkert en verdig avslutning på en serie også. Wynn klarte overraskende nok å komme seg ut av en situasjon som jeg trodde skulle ende med at han fikk en kule i hodet hehe. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette ble en verdig slutt! Personlig likte jeg den veldig så godt! Trodde faktisk et lite øyeblikk at det var Raylan sin sønn Ava skulle vise frem.. trodde også det skulle bli noe mellom dem når de viste at hun andre (som jeg glemte navnet på akkurat, Winona?) hadde fått seg en annen.. Knall serie! Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Tror poenget med at Raylan er alene er nettopp fordi det er slik han trives best. I motell scenen med Winona og babyen så kunne man godt merke at han var halvt ukomfortabel. Det merkes kanskje ikke helt, men Wynona sier der at selv om Raylan ville ha blitt i Kentucky så kunne dem ha fått det til å fungere. Kan godt hende at han hadde lyst til å være sammen med Ava men det hadde ikke latt seg gjøre. Hadde han gjort det ville det ikke tatt lang tid før noen i Marshall tjenesten ville ha funnet ut av det. Likte dog at han gikk til lengden med å lage et falsk sertifikat og en dødsattest for å påvise at hun var død til Boyd. Det eneste jeg egentlig savnet var en slutt scene med at Duffy surfer i Fiji med The Who - "Won't get fooled again" spillende i bakgrunnen hehe. Likte godt at han var den eneste av slemmingene i serien som ikke endte opp død eller i fengsel, men som kom seg unna med en god porsjon av pengene. (Ser ikke på Ava som en villain.) Var dog litt overrasket over at Raylan ikke drepte Boyd selv om han ikke tok pistolen. Antar at poenget var at selv om de var erke-fiender på sett og vis så brydde de fortsatt seg om hverandra. Boyd klarte ikke å drepe Raylan like mye som han ikke klart det. Ref. "We dug coal together". Men ja, alt i alt fornød. Hadde dem slutta serien med at Raylan satt å spiste middag med stearinlys sammen med Ava og kidden eller Wynona så hadde jeg kanskje ikke følt at den sluttet like komplett. Slik serien endte derimot, var perfekt med hensyn til hovedkarakteren og hvordan personligheten hans var. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Raylan og Winona fungerte ikke i lengden fordi det aldri har fungert i lengden sammen. De elsker hverandre, men ingenting, ikke engang datteren dems kan få dem til å slutte å være som en katt og hund. Det er på en måte passende uansett. Raylan jobber fremdeles, har en datter og en eks-kone han ellers har god tone med, så tror han kan ende opp lykkelig med en annen uansett en dag. Jeg må si jeg virkelig har likt Sam Elliott denne sesongen som Markham. Ikke så solid skurk som Mags, men noe i nærheten og et lite hakk bedre enn Quarles, som jeg likte godt selv om han virka mer som en Tarantino-skurk enn Justified-skurk til tider. Ikke det at det nødvendigvis burde tolkes som noe dårlig, jeg koser meg som regel greit med Tarantino-filmer. Leste et sted at Timothy Olyphant hadde lyst til å spille Raylan en gang igjen i fremtiden i en miniserie, etter en god pause. Men vil se Olyphant gjør mer filmroller nå framover (som den kommende Snowden-filmen til Oliver Stone), og kanskje en komiserie. Både han og Jon Hamm som spiller i Mad Men er ganske morsomme folk egentlig, bare se hver gang Hamm gjør en komiserie eller Olyphant dukker opp på Conan eller The Office-episodene hans i grunn og. Walton Goggins (Boyd) vil også ha en hovedrolle i Danny McBride sin nye HBO-serie som kommer tidlig i 2016, hvor han spiller en viserektor som skal dele makten med karakteren til McBride. De spiller tilfeldigvis mot Shea Whigham som dukket opp i forrige ukes episode av Justified. Endret 15. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg er faktisk bare sånn middels fornøyd. Når jeg ikke får tårer i øynene etter seks sesonger med en serie som Justified, er det noe som skurrer. Nei, synes ikke det var en verdig finale. Sesongslutt, sure, men som en avslutning for serien? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Endelig er serien ferdig. Synes de dro det alt for langt. Skulle vært ferdig for 2 sesonger siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Personlig synes jeg den bare var 1 sesong for lang, og det er en sesong kan utslettes fra alt eksistens bortsett fra noen få øyeblikk her og der. Sesong 5 var så mislykka synes jeg. Du hadde altfor mye fokus på Crowe-familien uten at de klarte å holde opp både på grunn av skuespillerene og manuset. Michael Rapaport var totalt feilcasta også som sesongens hovedskurk. Ava i fengsel så lenge var strakk tålmodigheten veldig ofte. Plottet gikk hele ikke noe annet enn en stort sett generisk vei.. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Ja sesong 5 var rotete. Følte også at de kunne ha brukt Rapaport bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå