Dotten Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Justified sesong 4 og 5 kommer på TV2 Sumo i april. Fint de sikret seg rettighetene, siden Viasat 4 droppet ut. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Og vi er igang igjen, og deilig er det! Justified Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Haha, morsomt med gjesterollene denne sesongen. Danny Strong (fra Buffy) er jo blitt en prisnominert og Emmy-vinnende manusforfatter og produsent med filmer som Kevin Spacey-filmen Recount, Game Change og The Butler. I Justified spiller han en fengselsvakt som misbruker de innsatte. Så har man han fyren som spilte bestekameraten til Hiro på alle sesongene av Heroes som en skurk også. Og ikke nok med det, Alan Tyduk fra Firefly og Suburgatory dukker opp som en leiemorder. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fantastisk serie, syns Rapaport har gjort det over all forvetning som bad guy så langt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det er absoltt en fantastisk serie, og Rapaport passer rett inn! Men, er det noe jeg har irritert meg over ang Justified, så er det at de to "sidekick"-ene (som ikke er sidekicks, egentlig) får altfor lite skjermtid, altså Tim og Rachel.. Liker når de er i bildet, men de er jo nesten ikke med! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Fantastisk serie, syns Rapaport har gjort det over all forvetning som bad guy så langt. Klarer aldri å kvitte meg med tanken over hvilken grusom karakter han hadde i Prison Break. Fikk hele skuespilleren i vrangstrupa 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Fett. Eric Roberts neste uke. http://www.youtube.com/watch?v=I5oOa6vNTWI Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Fett. Eric Roberts neste uke. http://www.youtube.com/watch?v=I5oOa6vNTWI Blir nok ikke mer av Eric Roberts etter det som skjedde på slutten av Wrong Roads. Utrolig hvor mye denne mannen er castet i Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Neste uke starter sesong 6 av denne serien som antagelig også blir den siste. Flere enn meg som gleder seg? Endret 18. januar 2015 av GeneralUser Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Bra episode. Lover godt for resten av sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Bedre og mer selvsikker episode enn hele sesong 5. Good job. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Poor Dewey Fantastisk karakter.. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg regnet nesten med at han skulle bli drept så fort de gjorde det klart at han skulle slippe ut av fengslet. Han har rota det til hver eneste gang de skal gjøre noe og han kunne vært dum til å falle for Raylans Mexico utleverings bluffen fort. Han var upålitelig, derfor Boyd drepte han. Spent på om serien slutter med at Raylan dør. Kunne nesten sett for meg at han ville gått etter Boyd dersom RICO saken faller sammen, og at det slutter som Art fortalte han at kunne skje, eller at han får drept Boyd, blir arrestert og for en minimumsstraff med massiv straffereduksjon for tjeneste. Endret 21. januar 2015 av GeneralUser Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg vil mislike det STERKT om han dør.. Jeg HÅPER at de begge klarer seg på et slags vis.. Men, serier nå har en tendens til å drepe karakterer, fordi de ikke vet bede hva de skal gjøre for å avslutte serien, så velger de å avslutte med litt sjokk.. for å gjøre serien "mer alvorlig", nesten: "This is no joke" Jeg er "all for" at personer kan dø i serier: I noen serier passer det veldig godt, i andre absolutt ikke. Dette er en serie hvor humor har en god plass i en av fremsetene, hvor ting ikke er så høytidelig. I denne serien vil jeg føle at de ødelegge serien ved å la Raylan dø, også Boyd. Spesielt Raylan. Boyd har jo alltid vært slem, så det er mer naturlig at han dør, men i denne serien, siden den har vært såpass lystig mtp humor, så vil jeg ikke like det. Selv håper jeg på den perfekte slutten: Raylan overlever, kanskje drar til kona, mens Boyd og Ava får flyktet til et annet land (selv om jeg er litt usikker på hvordan forholdet deres er akkurat nå).. Gjensynsverdien av denne serien avhenger veldig av om Raylan overlever.. for meg.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 At Boyd dør til slutt er naturlig i denne serien, men det trenger ikke å skje. At Raylan ville endt opp død ville vært overraskende, isåfall vil nok Boyd ende opp bak lås og slå (og på en veldig sterk sak, ikke fillesaker som Dickie eller Dewey). Hvis du ikke ser gjensynsverdi i serier fordi hovedpersoner dør, uansett hvordan serien er så går du glipp av noen gode serier å se på nytt. Justified er en av dem. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Nei, hovedpersoner kan gjerne dø.. Kommer an på serien. Denne serien er for munter og uhøytidelig til at jeg synes det bør skje, og ja, da vil den miste sin gjensynsverdi, for meg.. At Boyd dør er nok naturlig, ja.. men, jeg vil fortsatt ikke like det (men da vil jeg ikke klage).. håper jo at han kan rømme vekk, og slik sett være det som avslutter serien, men han kan også dø.. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) At Boyd dør til slutt er naturlig i denne serien, men det trenger ikke å skje. At Raylan ville endt opp død ville vært overraskende, isåfall vil nok Boyd ende opp bak lås og slå (og på en veldig sterk sak, ikke fillesaker som Dickie eller Dewey). Hvis du ikke ser gjensynsverdi i serier fordi hovedpersoner dør, uansett hvordan serien er så går du glipp av noen gode serier å se på nytt. Justified er en av dem. Dewey satt ikke akkurat inne for for en "fillesak". Han var tiltalt for mord (og distribusjon av heroin?) men siktelsen mot han ble henlagt ettersom retten i Harlan allerede hadde vedkjent at han hadde blitt urettmessig behandlet av U.S Marshal Service, trakassert av Raylan osv. Så tipper da at det hadde kommet en ny sleip advokat for å saksøke de engang til dersom siktelsen ikke hadde blitt droppet, og med tanke på at han har fått penger før, så ville han nok ha fått 300.000 til. Tilbake til Raylan. Art sa at det som ville skje, ville være at enten #1 følger han boka, er ekstremt tålmodig og får Boyd satt inn i fengsel på livstid på grunnlag av Rico. #2 Han går head on mot Boyd, dreper han, ender i fengsel. #3 Han selv blir drept. Bet meg bare merke i #3 da Art brukte tid på å forklare han hvorfor det kunne skje. Han sa jo at han var selv temmelig like Raylan når han var 15-20 år yngre. "Jeg er en uovervinnelig cowboy" mentalitet, men at han endret mening med de ekstra årene. Han ble jo nesten drept av Daryl i forrige sesong. Jeg tipper at det blir #2. Han skjønner at Boyd er for sleip til å bli tatt av Rico, holder seg litt i skinnet og går ikke etter han helt ennå. Boyd får greie på at Eva er en informant, dreper henne, og det får Raylan til å tippe over. Da ville vi ha fått en semi-lykkelig slutt, Boyd død, Marshall Givens arrestert, 6 månder i et minimum security fengsel i Florida. Kan sikkert også bli en blanding av #2 og #3, slik at han får drept Boyd, blir selv skutt, ligger døende, overlever, blir permitert med full pensjon. Temmelig sikker på at Eva kommer til å dø. Hun er ikke oppegående, er alkoholiker (ref. vodka i kaffe-koppen til frokost), vil derfor ikke være vanskelig for Boyd å finne ut at hun er en informant, og på det punktet så spiller det ikke noen rolle om hun har sagt noe eller ikke som kan implikere Boyd i noe, da han ikke kan stole på henne. Håper vi får en litt Tim sentrert episode i denne sesongen. Synes han alltid har vært litt i skyggen, men ok han er er Army Sniper type med ekstrem tålmodighet, rolig og er kanskje ikke helt typen til å snakke særlig mye. Når skal Art få sin egen spinoff. Han er det fetest karakteren i hele serien og har gjort en særdeles god rolle. Ingen interesse for denne fantastiske serien lenger blant brukere på forumet? Endret 24. januar 2015 av GeneralUser Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Choo-Choo var simpelt genial karakter å ha med. De 3 Tiger Hawk-folka var en bra combo. Elsket Tim i episoden også. Bare går inn i baren til skurkene. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Choo-Choo var simpelt genial karakter å ha med. De 3 Tiger Hawk-folka var en bra combo. Elsket Tim i episoden også. Bare går inn i baren til skurkene. Choo-Choo var jo bare koselig. Han så jo heller ikke til å ha noe imot Tim når han fortalte at han var Marshall også men det har vel mer med å gjøre at karakteren skal ha skrap-metall i hjernen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå