Gå til innhold

Justified - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg tror jeg må innrømme at jeg likte de 2 forrige sesongene bedre enn denne.. men for all del, jeg koste meg, jeg! :) Mulig det har noe å si at jeg så sesongen noe stykkevis og delt denne gangen.. ikke hver uke hele tiden, og så et par episoder nå og da, osv..

Gleder meg uansett til mer! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Tilbake 7. januar i statene.

Du kan i mellomtiden se hele Justified til nå på nytt + The Americans som er et spiondrama som Graham Yost (Skaperen av Justified er med å lage).

Utrolig at en mann kan være med lage noe så bra og være så aktiv i produksjonen av to serier samtidig

Rekker kanskje også å se Boomtown som er første serien Yost har skapt. Mange Justified-ansikt der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Darn. Fullt av tv-veteraner og andre mer eller mindre kjente tv-fjes i de to første episodene skriver flere amerikanske kritikere. Awsome/gyllen/fantastisk dialog denne sesongen også.

Sesongpremieren på sesong 5 av fylt av kjente tv-fjes. Dette i tillegg til at Stephen Root returnerer (pluss David Foley dukker opp, ergo NewsRadio-reunion!).

I resten av sesongstarten dukker også opp navn som David Koechner (Anchorman), Will Sasso (MADtv), Amaury Nolasco (MARICRUZ; MARICRUZ! fra Prison Break), Max Perlich (Homicide: Life on The Street) og Jason Gray-Stanford (Monk).

I episode 2 dukker Wood og Steve Harris opp. To tv-veteraner right there også. Wood er best kjent fra The Wire og Southland, mens Steve er mest kjent for serier som The Practice og Awake. Også Xander Berkeley fra 24 og Niktia.

Alicia Witt, Michael Rapaport, Edi Gathegi og A.J. Buckley er også alle med i episodene, ettersom de er noe i hovedfokus i sesong 5 i likhet med Bennet-klanen i sesong 2. Allen utenom Gathegi sin karakter er slektninger av Dewey Crowe som også returnerer i sesong 5.

Helt awsome.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Positive omtaler så langt på sesong 5 av det jeg har lest.

Igjen, så synes jeg Orange is The New Black var en oppblåst og litt overhypa serie selv om jeg likte den. Allikevel en av de mest likte seriene akkurat nå blant kritikerne (personlig liker jeg både Enlightened enda mer, og Shameless mer).

Fun å forresten se Mike O`Malley i sesong 4 som badass. Han er også en av forfatterne på Shameless til tider.

01-40-4.gif

Lenke til kommentar

Dr. Drew? Nancy Drew.....Drewbacca?

Seriøst Decoy (episode 11) er den beste episoden lagd av Justified. Jeg elsker dialogene til spesielt Tim og Bob. Sistnevnte er også den mest passende tilfeldige helten i episoden, måten han holder ut og alt. Håper vi får mer av Bob, og det ser ut som Bob blir en karakter som kommer tilbake nå og da når Patton Oswalt kan. Hadde vært awsome om Bob ble den nye Trooper Tom-aktige karakteren som hjelper Raylan i nød til tider.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Men det er bra synes jeg, som jeg skriver i artikkelen.

Vet ikke helt om jeg liker Michael Rapaport som skurk, men alt ellers elsker jeg.

Å se Wade (James LeGros) tilbake i sesongstarten er alltid merkelig, spesielt ettersom skuespilleren spilt den første utgaven av Raylan Givens.

pronto_james.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...