Noiz Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Bra Episode i dag også, gleder meg veldi til finalen nå. Lurer veldi på kim hu dama var. Endret 28. april 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) kim dame? EDIT: Ahh, jeg skjønte hva du spørte om etter bittelitt ettertanke. Mest sansynelig bare en random Harlan-lokal som er loljal mot Babs som leverte meldingen til syndebukken for Dickie. Forresten bra spilt av Jeremy Davies, som Dickie i dag. Synes talentet hans har vært litt waste på serien, selv om det er bedre å se han her enn i bare små filmroller siden Lost. Blir hvertfall spenndene med Bennet`s mot Crowders/Arlo med Raylan i midten. Lokalfolket i Harlan er jo nå igjen på Mag`s side, så da kommer Crowderne til å få litt heat. Endret 28. april 2011 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Sesongfinale i dag, gleder meg. Ladet opp til et stort oppgjør i sesongfinalen med Bennet`s både mot Raylan og mot Boyd sitt crew. Hvis noen ender opp med å dø så håper jeg på Rachel, serien kan ofre henne for å bygge opp karaktern Tim istede. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 God avslutning. Synes bare episodene har blitt bedre og bedre etterhvert i sesongen. Elsker at de avslutter sesongen med samme låt som i fjor. You'll Never Leave Harlan Alive. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da har eg og sett episoden ja, Bra finale Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 En serie mindre å se på torsdager dessverre, men bra finale da Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Begynte å se på denne serien. Så 5 episoder tror jeg før jeg falt av selv om serien var bra. Var liksom ikke noe som fikk meg til å lenkte til ny episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Dette er ikke en serie for alle, men de som liker den liker den mest på grunn av skuespillerne. Plottet er kanskje ikke allverden, men det er en av de beste krimseriene sammen med Sons of Anarchy utenfor de store kabel-tv kanalene. Igjen så likte ikke alle Deadwood, og Justified er riktignok en neo-western utgave av Deadwood med et større preg på loven og har en hovedkarakter som blir sentrert mest rundt, isteden for et ensemble som i Deadwood. Det er noen i denne verden som elsker skuespillet til Walton Goggins og Timothy Olyplant. De er to flotte skuespillere som aldri får Emmy-oppmerksomhet de har fortjent både nå og tidligere. Spesielt Goggins som spesielt ble snyt for Emmy for hans rolle i The Shield, som var fantastic i siste sesongen av serien. I tillegg har Justified et godt karakter-galleri med fullt av fargerike-karakterer. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Deadwood sluttet jeg også å se. Men sons of anarchy så jeg alt av. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg ble tipset om denne serien for ikke så lenge siden, og nå er jeg igjennom! Det er en veldig bra serie.. ikke en "superfavoritt", men den er veldig solid, gode skuespillere og et "godt miljø" om jeg kan si det på den måten! Glad for å høre at det kommer enda en sesong! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Så nettopp justified på et par dager, veldig kul serie. Hovedpersonen klarer seg meget bra, og klarer stort sett alltid være svært rå. Faren er jo også hysterisk. Men han Boyd er en forferdelig karakter, veldig lite troverdig og jeg synes absolutt ikke han gjør en bra jobb selveste goggins. Ja jeg forstår at de prøver å gjøre han veldig unik, med masse forskjellige sider, men det blir bare vås i mine øyne. De prøver litt for hardt kanskje. Og ava? :!: . Få de bort. Endret 26. mai 2011 av Everket Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 NÅ turte jeg endelig å lese tråden. La den i favoritter for en stund siden, men jeg fikk ikke sett siste episode før nå. Visste ikke helt hvor langt resten av verden var kommet så jeg 'safa' istedet. Flott serie. Veeeldig enkel, og med alt det andre som sviver rundt nå så er sånne serier som det her et friskt pust. Gleder meg å høre at det blir en sesong 3 også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Nye skuespillere annonsert som kommende sesongens nye skurker (Vil Harlan noen gang gå tom for nye skurker?). Sesong 3 vil komme i januar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=4PJ_L1K2Sv4 Ahh, Boomtown sin intro. Serien som er skapt av serieskaperen til Justified, Graham Yost. Mykelti Williamson og Neal McDonough spilte i denne serien, og kommer inn i sesong 3 av Justified. Også annonsert at Carla Gugino skal være med i denne sesongen av Justified som kommer noe mellom februar og mars. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Teasere til sesong 3 http://www.youtube.com/watch?v=or6AAW6lpic http://www.youtube.com/watch?v=wp0POkOLb-I 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ny teaser; http://www.youtube.com/watch?v=rXAIH2PsWSE Pluss første titt på sesong 3 og enda en teaser. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Også annonsert at Carla Gugino skal være med i denne sesongen av Justified som kommer noe mellom februar og mars. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Fuck yeah, først titt på Desmond Harrington ifra Dexter på Justified. Også titt på alle de andre nye skurkene (og de gamle). Wynn Duffy mangler. http://www.youtube.com/watch?v=9ZmhD8M_Ivw Endret 21. desember 2011 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 2 dager igjen til sesongstart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg likte sesongstarten godt, den ga et godt potensiale til hva vi har å se denne sesongen. Først og fremst synes jeg at serien har tatt i god beregning hva som måtte gjøres nå som Mags er død. Istedenfor at serien introduserer en ny stor big bad som Bo/Boyd/Meksikanerne i sesong 1, og Bennet-klanen i sesong 2 så har serien lagt til en rekke nye big bads. For det blir også riktig gjort, fordi når Mags og familien er borte fra tronen er det mye som åpner seg for diverse kriminelle storfolk kommer for å prøve å ta makta. Samtidig elsker jeg også at de introduserte Duffy i den første sesongen. For vi vet jo at han er noe mektig i den kriminelle underverden i Lexington (?), men at igjen det er noen mektigere enn han. Likte hvordan Quarls eller hva han het tok ut lederen for den lokale Dixie-mafiaen. Virkelig hata han fyren, virka bare som en tosk som ikke klarte å bruke makta si til noe særlig, eller til noe god underholdning. Og Boyd kommer til å kverke Dickie? Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå