TMB Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fant ingen tråd for denne serien, og nå som sesong 2 er rett rundt hjørnet (9. feb) tenkte jeg det kunne være kjekt med en Noen andre som gleder seg? Likte sesong 1 veldig godt! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 En av mine soleklare favorittserier, en del på grunn av Timothy Olyplant som jeg synes er en god skuespiller. Og mye på grunn av den awsome castingen serien har med blant annet Walton Goggins fra The Shield. Denne sesongen som kommer virker allerede awsome med casting som er blant annet fra Jeremy Davies fra Lost, som har sin første skurke-rolle noen gang i serien. I tillegg til Brad William Henke(også fra Lost), og Michael Mosley(Scrubs/Kings). Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Justiefied er Awesome, gleder meg veldi til sesong 2, som bare er ein uke til 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fulgte serien fra og med når den hadde premiere i USA. Hovedsaklig pga Olyphant. Gleder meg til sesongstart. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Noen som har fått sett første episode? Laster ned as we speak Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Elsket første episode av sesong 2. Gøy å se den "Lost"-gjengen nærmest av en familie på serien, med Brad William Henke og Jeremy Davies da. Margo Martindale var en karakter jeg faktisk likte når vi så henne forgifte denne Walt-fyren. Jeremy Davies som Dickie, sansyneligvis familiens "hjerne" var kjempestas. Med moren som "Dronningen". Doyle som "musklene", og Brad William Henke som han andre litt tilbakestående broren. Så langt må jeg nesten si at jeg tror sesong 2 vil bli bedre enn sesong 1, ettersom forsatt Walton Goggins er med(og nå på fulltid). Sammen med denne gjengen vi fikk introdusert i denne episoden. Gøy at vi også fikk mer "karakterutvikling" når det kom til Rachel, håper på at Tim blir litt mer i fokus også. Da jeg elsket Jacob Pitts i "The Pacific". 1 Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Detta blir en bra sesong. Kan ikke si annet enn at Timothy Olyplant er en barsk kar Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Første episode var bra Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Gangske enig med deg her, Maury. Kult å se denne Lost-gjengen i en slik god serie som dette. Gangske kul gjeng som får Crowders nesten til å se ut som simple nesten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja, men Crowders er langt ifra simple. Bare se på Boyd som virker som å være en tikkende bombe, bare spørsmål om tid før han finner på noe nytt faenskap. Liker sesong 2 veldig godt, selv om det var en litt filler-episode i dag hadde den med noe karakterutvikling rundt Tim. Som tidligere, nevnt jeg blir spilt av en fyr jeg likte i "The Pacific". Vi fikk også karakterutvikling i forrige episode, med Rachel. Håper på at vi får mer action fra hvertfall Tim framover, han er altfor "rolig". Men hadde noen bra øyeblikk i dag. Alikevel, serien er jo stort sett alltid i hovedfokus på Raylan, så tror ikke vi får så veldig mye sikt som dette framover. Men håper på litt. Vi fikk også vite litt av Bennet-familien begynner å ta over flere deler av doptraffikken i Harlan. Forresten gøy å se hvordan Dickie(Jeremy Davies) hinker rundt på grunn av Raylan da de var barn. Jeremy Davies har alltid roller hvor han har en "skade" eller noe lignende. I Lost, der hadde han mistet hukommelsen, i Rescue Dawn var han utsulta o.s.v. Gøy å se Kai Lennox fra The Unusuals i episoden. Elsket karaktern hans i den serien som var den mest patetiske etterforskern som alltid ble kødda med av de andre. Minte meg på at jeg ønsket flere episoder, eller sesonger av den serien. Faktisk en grei serie som jeg anbefaler litt å sjekke ut hvis dere ikke har noe å se. Lite klipp fra The Unusuals: http://www.youtube.com/watch?v=cot5kGXQP8A I tillegg Sarah Jones, som spilte dattern til Zobelle i Sons of Anarchy. Ethan Zobelle var igjen navnet til faren hennes, og han ble spilt av Adam Arkin som også regiserte sesongstarten til Justified nå. Å har også regisert episoder av SoA. Promo til neste episode: http://www.youtube.com/watch?v=btxl3DkSxGc Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Synes begge episdodene i sesong 2 har vært bra, håper på litt meir boyd action, men det blir det nok garantert utover. Får berre lyst til å sjå The Shield igjen etter å ha sett Walton Goggins i justified. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nok en bra episode i dag, forsetter dette er det garantert et høyere nivå enn sesong 1. Likte godt hvordan vi fikk bekrefta det i dag at Doyle er likedan som hele familien sin, Bennet`s altså. Tror Raylan blir litt irritert hver gang han finner en skruk inni politiet, og har vel lenge(og kanskje alltid) trodd at Doyle var en skurk. Episoden var vel også en veldig Boyd-sentrert episode, med alltid noen av hans gamle "synder" som kommer tilbake til han. Men liker godt hvordan Justified har begynt med fokusering i episodene. Hadde ikke forundret meg om neste episode er veldig sentrert rundt enten Mullen(sjefen til Raylan) eller Rachel(igjen), kanskje også Eva eller Winona. Tror nok han fyren fra Scrubs kommer til å bli en del lengre på serien, kanskje Boyd er med å starter en ny gjeng med denne karen. Virket hvertfall som Boyd går mer over til å være skurk nå. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Har visst heilt lagt alt av tv serier til siden dei siste Ukene, pga MMOspill. Uansett etter eg blei trollbundet av Shameless er eg tilbake i godstolen, har nettopp fått sitt episode 5 av justified, kjekt at Rayland begynner å få litt mistanke nå. Får sjå dei 2 andre + den nye imåro etter jobb. Lite aktivitet i denne tråden btw.... Endret 30. mars 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er vel bare jeg som mildt sagt har kommentert i denne tråden den siste tiden. Alikvel hr ikke de to siste episodene vært så særlig, de er veldig lead-in for episodene før sesongfinalen som trolig har veldig mye sammenhengende plott. Å nå ser det ut som krigen mot Bennet-klanen endelig kommer ordentlig i gang. Spørsmålet er om Dixie-mafiaen kommer inn i bilde, blir jo litt bra. Gruveselskapet og Boyd(?), vs federals(Raylan) og Dixie-mafiaen. Dagens episode er skrevet av Elmore Leonard som har skrevet novellen/kort-historiene serien er løst basert på. Han skrev også sesongstarten blant annet. Bør nevnes at sesongen igjen er på 13 episoder. Så vi får en episode hver uke fram til 4-5 mai. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Det er også bekreftet en tredje sesong med 13 episoder 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Husker ikkje heilt dagens episode siden eg såg 3 episoder idag, men ser ut til at det begynner å sje ting no. Btw noen som la merke til at Winona la penge tilbake i feil "safe" i episode 7? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Fremdeles lite diskusjon i denne tråden, tiltross for en spenndene og bra episode. Liker godt hvordan Bennet-klanen blir mer og mer sentrert. Cooters død av Raylan kan jo også starte noe veldig store konfrontasjoner framover mellom Raylan og Bennet`s. I tillegg til at Raylan har fått sendt vekk "dattern" til Mags, etter de endelig fant liket til faren sammen med Cooters lik. Kult hvordan Boyd også kommer fram som en storspiller i episoden for Harlan. Kanskje planen hans er å fjerne Bennet`s helt ved "hjelp" av Raylan og politiet(ikke lokalpolitiet som styres av en av Bennet`s brødrene). Ved virkelig ikke hvilken karakter som trekker meg mest til serien om dagen av Raylan eller Boyd. Men begge to er fantastiske synes nå jeg. Å med Bennet-familien i tillegg. Synd denne Star Wars-delen/promoen som ble vist før sesong 2 ikke ble vist i serien, men takk gud for youtube. http://youtu.be/wVT0B3pPsa8 Her er også en som promo som låner fra Dirty Harry http://youtu.be/EGouKfBXRMg EDIT: Nye youtube-linkene sin nye url som har kommet denne uka fungerer ikke for denne siden. Hmm.. Endret 8. april 2011 av Maury 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dei 2 siste epsiodene av Justified har vært veldi bra synes eg, kanskje sesongens 2 beste. Begynner virkeligt å sje ting no. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Boyd er virkelig en major-player i Harlan nå, eller han er virkelig på vei til å bli det. Selv om jeg tror sesongen ender i at Bennet`s kommer bak lås og slå, og kanskje et par av dem dø. Men det hadde vært kult med Dickie og Boyd + denne gjengen til Bo(faren til Boyd). Elsker skuespillern bak Dickie, han fungerer så bra som en litt mislykka badguy og gjør den rollen bra. Også gøy å se at Johnny sitter nå i rullestol etter det som skjedde i sesong 1. Samt å se Devil(Kevin Rankin) igjen. Sesongfinalen har en spenndene tittel, "Bloody Harlan". Riktignok er hver dag blodig med Raylan Givens. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Dickie tar det ikke med ro hvertfall. Først så skyter han og dreper to av sine avtroppende soldater, for så å skyte ned stemoren til Raylan. Blir spenndene å se hva skjer framover. Samtidig vokser gjengen til Boyd i Harlan. Liker hvordan faren til Raylan også er en skruk, ikke akkurat standard i cop-shows det heller. Selv om dette er veldig neo-western tv-serie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå