GunfirePB Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hei, sliter endel med lavt energi nivå på ettermiddageg, og dette går ikkje bare ut over treningen, men og utover leksene mine. Og som 1år's TAF elev så er det veldig viktig og jobbe mye med. Men grunnet lavt energi nivå, så er eg ikkje motivert til og jobbe med lekser. Er redd kostoholdet mitt har noe med det og gjøre, her er en vanlig dag: Frokost: 2-3 Skiver med skinke, salami o.l 1/2 l melk + proteinshake Lucnh: skive og proteinshake. Lucnh2 : Kylling, kjøtt, noe fra disken på safari + raske karbs i form av; iste, cola, juice. Middag: Det som e heimen, vanligvis kjøttfylt. Kvelds: Noe kjapt og lett, alt fra billy's havregryn, ommelett + melk og proteinshake. Er gutt på 17 år, 190 cm og 95kg, noe ide om det kan ha med kostholdet og gjøre `? Endret 1. februar 2011 av RustedSteel Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Med det kostholdet så vil jeg heller spørre hvordan søvnen din er... Lenke til kommentar
GunfirePB Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Med det kostholdet så vil jeg heller spørre hvordan søvnen din er... Søvnen er fin, dette kostholdet skal holde meg våken gjennom 7t lange skuledager og 8t lange arbeidsdager og 1t trening 5 dager i uken så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå