Veltins Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er det noen bra anime med jenter med spesielle evner, som for eksempel: *Sverd jenter *Magi jenter Idk if u get what I mean Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tror du kan finne litt over her: http://en.wikipedia.org/wiki/CLAMP Musume Yoikai Zakuro var ikke så ille Ellers så hver jeg ikke helt hva du er ute etter? Genderbent version av "gutt for krefter, stor langt plot følger etter"? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Shakugan no Shana, Zero no Tsukaima, Toaru Majutsu no Index, Chrono Crusader, Blood+, Cardraptor Sakura, Shugo Chara, Kamikaze Kaitou Jeanne, Doremi. Er de eneste jeg kommer på i farten. Vil ikke påstå at noen av dem kommer inn på min topp 10 lister av serier generelt, men liker man sjangeren er de vel greie nok. Edit: Kara no Kyoukai kan også inkluderes deres du liker den litt mer groteske, maskuline typen slosskamper. Endret 1. februar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Panty & Stocking hvis du er ut etter store doser WTF. Bleach har sverdjenter, men de er ikke hovedfokuset. Eller så har wikipedia denne listen over "maho shojo". Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er Sailormoon noe du leter etter kanskje? Tenåringsjenter med superkrefter i lettkledde varianter. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Tja, evner og evner. Vi har jo Claymore hvor man har en ond kraft, Yoma, som tar til takke med menneskekroppen som føde. Kvinnene klarer og holde dette to some extent kontrollert å bruker disse kreftene til og slåss mot menn som har blitt tatt av Yoma, og da bruker de svære sverd og ulike krefter til sin hjelp. Veldig bra serie IMO, mye action, kjeda meg aldri når jeg så den. Lenke til kommentar
raezion Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 claymore er bra, har sett 12 episoder + - på en dag Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 My Hime, Elfen Lied... Noe sånt? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 I det siste har jeg sett Puella Magi Madoka Magica, som faktisk er ganske lovende. Mye mørkere og mer creepy enn den gjennomsnittelige maho shojo. Retningen denne serien tar ser ut til å "sjokkere" fans i følge Sankakucomplex. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå