Olesb Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Nå kan du formatere den (høyreklikk igjen) og kalle disken hva du vil ... og endre bokstav (drive letter) hvis du ønsker det ... Men hvordan skal jeg laste ned spill fra steam inn på denne hardisken nå? Lenke til kommentar
johome Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det skal da komme opp et valg, når du laster ned ifra steam. Lenke til kommentar
Olesb Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Det skal da komme opp et valg, når du laster ned ifra steam. Hardisken min er helt tom nå, men når jeg skal laste ned så kommer det ikke opp noe valg... Noe som jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Vet ikke hvilken nettleser du bruker, men når du laster ned steam kan du velge å åpne filen med en gang den har lastet ned. Når du er inni i setup filen til steam, velger du å installere den på den harddisken du ønsker. Edit: Ser nå at du mente at når du laster ned spill fra steam (steam er allerde installert på SSD-disken) om hvordan du kan velge å lagre spillene på den nye disken. Det vet jeg faktisk ikke om er mulig, du kan alltid bruke backup funksjonen i steam til å lage IMGAE av spill, som du evt. lagrer på den nye HDD-en. Hvis du øsker å bruke den nye HDD-en kun til steam, er det ikke verre enn at du bare flytter hele steam-mappen over fra SSD til HDD. Endret 1. februar 2011 av Kuffe Lenke til kommentar
Olesb Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Vet ikke hvilken nettleser du bruker, men når du laster ned steam kan du velge å åpne filen med en gang den har lastet ned. Når du er inni i setup filen til steam, velger du å installere den på den harddisken du ønsker. Edit: Ser nå at du mente at når du laster ned spill fra steam (steam er allerde installert på SSD-disken) om hvordan du kan velge å lagre spillene på den nye disken. Det vet jeg faktisk ikke om er mulig, du kan alltid bruke backup funksjonen i steam til å lage IMGAE av spill, som du evt. lagrer på den nye HDD-en. Hvis du øsker å bruke den nye HDD-en kun til steam, er det ikke verre enn at du bare flytter hele steam-mappen over fra SSD til HDD. Tusen takk for gode svar Da overfører jeg steam mappen over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå