SlettProfil Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 4-1-2-1-2 ---------------Cech---------------- --Ivanovic---Luiz---Terry---Cole---- ----------------Mikel---------------- -----------Essien--Ramires--------- --------------Lampard-------------- ----------Drogba--Torres----------- Anelka og Malouda ut. Begge er gamle og vi bør satse på yngre Torres og Ramires Hva mener dere? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Etter dagens kamp blir det ingen enkel sak å sette Anelka på tribunen. Cech Ivanovic - Luiz - Terry - Cole Essien Ramires - Lampard Anelka Drogba - Torres Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Nei Anelka ser ut til å ha tatt seg opp utover i sesongen og blir ikke lett å sette på benken. Jeg vil nesten heller bytte ut Drogba, men vet ikke hvor lett det egentlig med tanke på hans posisjon i laget. Endret 8. mars 2011 av Heatsink Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lampard funker ikke i en 4-1-2-1-2, og spesielt ikke på topp i diamanten, så den der er jeg skeptisk til. Da ville jeg heller satset på en tradisjonell 4-4-2 med drogba og torres på topp. Drogba og Anelka er såpass gamle uansett at de ikke kan spille alle kampene selv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ancelotti får Lampard til å fungere i enhver av de tre offensive/støttende midtbaneposisjonene. Lampard var ikke langt unna å skåre hat trick i gårsdagens kamp fra sin indreløper-rolle i det jeg tror var en 4-1-2-2-1-formasjon hvor Anelka og Kalou skulle holde området bak Drogba. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Mot Sunderland spilte dem: Cech Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. Cole Mikel Essien - Lampard Anelka Kalou - Drogba Der bare Anelka forsto presset når Torres kom til klubben. Drogba lærerer vist aldri om at ingen er større enn klubben, uansett. Anelka fungerte i den gamle Ancelotti-formasjonen, Lampard fungerte. Mikel var skyld i begge målene og ble fair tatt av for Ramires. Med Malouda og Mikel/Ramires på benken har vi to gode innbyttere. Alle vet hvaslags formasjon som stilles mot Waitingpool. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Waitingpool? Høyt nivå på innleggene dine Yamas. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Forklaring Jeg orker ikke oversette det til norsk da jeg antar at folk flest kan å lese (broken) engelsk. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Du roser McEchran, men jeg har ennå ikke sett han spille mer enn i ca 20 minutter i en kamp. Hadde vært interessant å se han spille fra start i for eksempel kampen i morgen neste onsdag. Endret 9. mars 2011 av Heatsink Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) For å sitere Marc Allbrighton; 'He is the future of English football' date=' no doubt about it.[/quote'] Hver gang han spiller så er han blant de beste på banen. Jeg finner ikke et faktisk sitat, men det var en pundit som skrev noe a lá; "dersom enhver fotballmatch i løpet av sesongen var begrenset til de minuttene Josh McEachran var ute på banen, så ville han blitt kåret til årets spiller... med solid margin". Essien har vært under pari i deet siste og er uten tvil det svakeste leddet på midtbanen. Enten viser Josh at han er moden for Chelsea eller så bør han lånes ut. Han blir i alle fall ikke særlig mye bedre av å spille reservefotball og varme benken sammen med foregangsfigurene Anelka og Drogba. Endret 8. mars 2011 av LarsP Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Kun Jack Wilsheare er et større engelsk talent. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg så begge FAYC-semifinalene mellom Chelsea og United og McEchran var temmelig svak. Dårlig tempo, lat og mistet ballen mye. Skulle trodd at "the future of English football" ville levert bedre forestillinger mot jevnaldrende. Nå skal det sies at det er omtrent det eneste jeg har sett av McEchran, bortsett fra et par anonyme innhopp I PL i oppgjør Chelsea allerede hadde vunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå