AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva betyr NEMND? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.snl.no/nemnd Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Siden dette handler om seksualitet, og NEMND ble skrevet med store bokstaver tror jeg det ikke er snakk om en komité. Men trådstarter, vennligst utdyp så vi har noe å gå på Ser ut som en forkortelse, men i hvilken sammenheng? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg satser dog på at det er en komite siden det er i seksualitet, men jeg er nysgjerrig på forkortelsen hvis det faktisk er det. Når det gjelder komiteteorien så kan det være den komiteen som skal vurdere om man skal få ta abort etter 12. uke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg satser dog på at det er en komite siden det er i seksualitet, men jeg er nysgjerrig på forkortelsen hvis det faktisk er det. Når det gjelder komiteteorien så kan det være den komiteen som skal vurdere om man skal få ta abort etter 12. uke. riktig Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Trenger du noen mer informasjon om nemnden eller hjalp svaret? Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg satser dog på at det er en komite siden det er i seksualitet, men jeg er nysgjerrig på forkortelsen hvis det faktisk er det. Når det gjelder komiteteorien så kan det være den komiteen som skal vurdere om man skal få ta abort etter 12. uke. Skryt til deg for den. Jeg som var på villspor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg