Gå til innhold

Vurderer kjøp av iMac 27'' - Spørsmål!

Anbefalte innlegg

Definer smooth. At menyene har animasjon eller at det faktisk er respons i programmet?

Jeg har ingen data på hvordan ytelsen til Photoshop er i OSX, men jeg kan garantere deg at det i hovedsak er Windows > OSX når det kommer til optimalisering. Adobe Flash kan være et stikkord der.

Om man liker Mac er et helt annet spørsmål, for da skal man få lov til å kjøpe det! Men å påstå at en Windows-maskin er dårligere til jobben, har jeg liten tro på.

Vil du ha en IPS-skjerm for eksempel, så kjøper man Eizo, som er overlegen i forhold til Apple sin skjerm. Eizo kan kjøpes til både Mac og PC.

OSX har Final Cut, noe Windows ikke har.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar, selvom det var dere imellom.

Jeg har kommet frem til at jeg skal kjøpe en kraftig PC som ender på rundt 11 000, da jeg skal også kjøpe en fullHD 24'' skjerm =)

(en kompis av meg har peiling på data). Jeg tror jeg kan få den samme ytelsen i denne PCen som jeg får på en iMac..

Ja, det hadde vært c00l, supercz :D

...jeg går for mac neste gang, da jeg faktisk har begynt ordentlig med grafisk design, selvom jeg jobber endel med det nå ;)

Lenke til kommentar

...jeg går for mac neste gang, da jeg faktisk har begynt ordentlig med grafisk design, selvom jeg jobber endel med det nå ;)

Tja, Mac var nok bedre på grafisk produksjon tidligere, men nå er det mer dødt løp mellom Windows-PC'er og Mac. Man får stort sett samme software til begge, og hardware/systemkomponentene er de samme.

Ofte kan faktisk PC være en fordel, da disse vil kunne tilby deg langt bedre formatstøtte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...