faaeri Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Til høsten kommer en modul som lar deg bruke Leica-M-objektiver på Ricoh GXR Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Bildebrikke på 23,6-15,7cm? Noe sier meg at det er mm, ikke cm? Hvis ikke er jo dette et instant kjøp. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) 23,6-15,7cm = 236x157mm Med andre ord så blir den ikke så brukervennlig lengere Hentet fra spesifikasjonene på kameraet. Dimensions (W x H x D) 113.9 mm x 70.2 mm x 37.5 mm Endret 1. februar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
telealf Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Endelig noe fornuft i dette systemet. En egen modul med bare sensor høres jo fornuftig ut. I tillegg burde det ha vært en egen modul med fatning slik at man kunne kjøpe fatning etter hvert som man ville bruke forskjellige objektiver. Ideen med en minnebrikke per objektiv synes jeg høres like lurt som å selge bildekk med driverk og motor per dekk. Edit: typo Endret 2. februar 2011 av telealf Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Endelig noe fornuft i dette systemet. En egen modul med bare minnebrikke høres jo fornuftig ut. I tillegg burde det ha vært en egen modul med fatning slik at man kunne kjøpe fatning etter hvert som man ville bruke forskjellige objektiver. Ideen med en minnebrikke per objektiv synes jeg høres like lurt som å selge bildekk med driverk og motor per dekk. Du mener muligens sensor? Lenke til kommentar
telealf Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Endelig noe fornuft i dette systemet. En egen modul med bare minnebrikke høres jo fornuftig ut. I tillegg burde det ha vært en egen modul med fatning slik at man kunne kjøpe fatning etter hvert som man ville bruke forskjellige objektiver. Ideen med en minnebrikke per objektiv synes jeg høres like lurt som å selge bildekk med driverk og motor per dekk. Du mener muligens sensor? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg