marjusen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som har handlet herfra? Litt skeptisk, men er billig da. Frister litt med en Ipad. Mye annet billig der også! Men er det svindel? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Les denne artikkelen. Mitt tips: hold deg unna.... Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Leste den akkurat ja. Hmm, må værtfal vente litt da, og høre hva de andre får. hehe Sendte han en mail om han kanskje skaffet Acer Aspire revo 100 til en god pris. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Siden er også sårbar for SQL-injection og man kan basically hente ut alt som ligger i MySQL databasen som ligger i bakkant. Tror ikke jeg ville registrert meg eller handlet der jeg i alle fall... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Forstår ikke at det er mulig at noen lurer på om dette er seriøst eller ikke. NEI, du får ikke tak i en splitter ny iPhone 4 til 2000 NOK. Hvis så hadde vært tilfelle kan man kjøpe opp alle sammen og selge de for minst 3000 NOK uten problem. Ellers kan du lese svarene til han som driver sjappa på DinSide, det er ikke mye gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Haha, jeg tror jeg dør: http://www.drommen-min.no/ "Ser ut til at du må vente litt til før du slipper inn til KGSNETTHANDEL Sørensen Beklager men nettbutikken er for tiden nede, på grunn av alle henvendelser og media omtale. Alle som har forhåndsbetalt får pengene tilbake. Alle ordrer kanselleres. Vennligst registrer ny bestilling når vi er oppe og går igjen. Kommer tilbake når produktene er testet og godkjente." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå