Iceman #10 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Koscielny... Corner... Hva i all verdens øand og rike er det som skjer med oss? Haha sa akuratt det samme når han putta! Utrolig underholde og nervepirrende kamp! Savnet det........ Clichy spiller til motm tett fulgt av Fabregas. Her er foresten en toffee som har en meget bra forklaring på målet til Everton: Goal description: Coleman passed the ball to Koscielny because they're best mates, Koscielny decides he's a Blue at heart and plays in Saha, who is ten yards onside and thrashes the ball on the turn past the impossible to spell Arsenal 'keeper. True story. Happy happy happy! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Moyes skaper kvalme. Herregud for en idiot, nekter å kommentere eget lag men går istedenfor på Cesc. Wenger benekter dette, og sier klart at den eneste som snakket med dommeren fra Arsenal leiren i pausen var han. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Moyes har jo ingen grunn til å finne på dette, og Cesc gikk jo rundt og sa "fuck off" til Huddersfield-spillere på søndag i følge Anthony Pilkington. I det hele tatt føler jeg at Cesc blir i overkant uprofesjonell og sutrete når han er frustrert. Han er en god leder og har fantastisk team spirit, men ganske uprofesjonell når det gjelder kommunikasjon med dommere etc. Allikevel teit at Moyes ikke kommenterer eget lag og hvordan de gjennom hele kampen drøyet hvert eneste sekund og forsøkte å bryte opp flyten i spillet. Jeg trodde det skulle koke over for Van Persie da han "plukka opp" Arteta, men man så jo hvordan han spretta opp av overraskelse og misnøye da RvP la hendende rundt ham, et latterlig tydelig forsøk på å hale ut tiden ved å fake skade. Der og da sa jeg at RvP burde bli byttet ut ettersom han har en historie med å bli utvist av frustrasjon (Stoke anyone?), men så la han en inch perfect corner på hovudet til Koscielny, og ikke minst selve corneren kom fra et nydelig frispark. Flaks at jeg ikke bestemmer hvem som byttes ut... Flott innhopp av Arshavin, nydelig løp og avslutning. Syns også det generelle spillet hans var bra, og forhåpentligvis er han på vei mot bedre form! Jeg synes også Koscielny var positiv og dominerende. Uflaks på baklengsmålet, men det er ikke hans feil og det skal være dømt offside. Jeg gidder ikke å nevne dommeren da dere har dekket dette området godt nok. En ting til; Wenger sier at Song ikke kunne gå etter kampen, dårlig tegn. Djourou hadde nok en gang problemer med skulderen, så det spørs om ikke det ligger en liten skade der? Sagna og Walcott fikk et par knocks kunne det seg ut som også. Med andre ord: skadene hoper seg opp én dag etter at transfervinduet stengte. Helt fantastisk. Diaby hadde riktignok et greit innhopp, så mulig det går fint med Diaby/Wilshere/Denílson som holding midfielders, så lenge de fordeler ansvaret mellom hverandre? Håper uansett at Song kommer seg på beina så fort som mulig. Er irriterende å være så avhengig av ham. 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Moyes har jo ingen grunn til å finne på dette, og Cesc gikk jo rundt og sa "fuck off" til Huddersfield-spillere på søndag i følge Anthony Pilkington. I det hele tatt føler jeg at Cesc blir i overkant uprofesjonell og sutrete når han er frustrert. Han er en god leder og har fantastisk team spirit, men ganske uprofesjonell når det gjelder kommunikasjon med dommere etc. Allikevel teit at Moyes ikke kommenterer eget lag og hvordan de gjennom hele kampen drøyet hvert eneste sekund og forsøkte å bryte opp flyten i spillet. Jeg trodde det skulle koke over for Van Persie da han "plukka opp" Arteta, men man så jo hvordan han spretta opp av overraskelse og misnøye da RvP la hendende rundt ham, et latterlig tydelig forsøk på å hale ut tiden ved å fake skade. Der og da sa jeg at RvP burde bli byttet ut ettersom han har en historie med å bli utvist av frustrasjon (Stoke anyone?), men så la han en inch perfect corner på hovudet til Koscielny, og ikke minst selve corneren kom fra et nydelig frispark. Flaks at jeg ikke bestemmer hvem som byttes ut... Flott innhopp av Arshavin, nydelig løp og avslutning. Syns også det generelle spillet hans var bra, og forhåpentligvis er han på vei mot bedre form! Jeg synes også Koscielny var positiv og dominerende. Uflaks på baklengsmålet, men det er ikke hans feil og det skal være dømt offside. Jeg gidder ikke å nevne dommeren da dere har dekket dette området godt nok. En ting til; Wenger sier at Song ikke kunne gå etter kampen, dårlig tegn. Djourou hadde nok en gang problemer med skulderen, så det spørs om ikke det ligger en liten skade der? Sagna og Walcott fikk et par knocks kunne det seg ut som også. Med andre ord: skadene hoper seg opp én dag etter at transfervinduet stengte. Helt fantastisk. Diaby hadde riktignok et greit innhopp, så mulig det går fint med Diaby/Wilshere/Denílson som holding midfielders, så lenge de fordeler ansvaret mellom hverandre? Håper uansett at Song kommer seg på beina så fort som mulig. Er irriterende å være så avhengig av ham. De to faktiske spillerne dette skal ha blitt sagt til avkrefta det, den ene av dem var på twitter og retweeta Pilkington sin tweet 2 sek etterpå og avkrefta. Pilkington beklaget også det han hadde sagt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Var det noen som lurte på hvorfor jeg ikke likte Moyes... EDIT: Synes faktisk ikke intervjuet med han var så ille. Han snakket mer om at han var skuffet over at de ikke klarte å holde på resultatet, og skryter av Arsenal som et godt lag, selv om artikkelen ikke nevner det med et ord. Endret 2. februar 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Wenger benekter dette, og sier klart at den eneste som snakket med dommeren fra Arsenal leiren i pausen var han. Sjokk... Det har kommet nok slike rapporter om Fabregas, fra uavhengige kilder, til at det må ligge noe i det. Skikkelig sympatisk type... Heldigvis er det ikke lenge til vi slipper å ha han i PL. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Om det ligg noko i det eller ikkje finn vi snart ut. Sa han "disgusting things" til Mason får han straff. Sjølv trur eg det berre er oppspinn. Moyes nektar å sei kva som vart sagt, og Mason hadde vel vist ut Fabregas om det var så grusomt? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Wenger benekter dette, og sier klart at den eneste som snakket med dommeren fra Arsenal leiren i pausen var han. Sjokk... Det har kommet nok slike rapporter om Fabregas, fra uavhengige kilder, til at det må ligge noe i det. Skikkelig sympatisk type... Heldigvis er det ikke lenge til vi slipper å ha han i PL. Nok slike? Jeg teller to. Den ene ble ganske fort bekrefta som bullshit, og Moyes sin er sannsynligvis det også. Om du snakker om pizzagate, ja. En 17 år gammel guttunge oppførte seg umodent etter vi hadde blitt sparket av banen og Rooney filma seg til straffe. Beklagelig, men noe dere burde klare å gi slipp på. 6 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 http://www.zonalmarking.net/2011/02/02/arsenal-2-1-everton-tactics/ Kredz til Wenger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Aaahh. Har guttungen vært på ferde igjen ja? Måtte søke litt, hadde gått meg hus forbi. Men ikke overrasket. Blir nok en skikkelig Barca mann av han når han returnerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Men ikke overrasket. Blir nok en skikkelig Barca mann av han når han returnerer. Fint at alle ikke er som Fabregas da, og takler motgang på andre måter. Heldigvis var dette kun en bagatell, fyrt opp av en sint David Moyes Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du refererer til Portugal og Real Madrid sin stjerne ja. Han er pinadø håpløs. Er stort sett sånn med disse loverboysa fra sørlige europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå