Liquidkey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Posession siste 5 min. Arsenal 100% Everton 0% Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Gniiiiiiii meg Kozzer! Konge i begge ender! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sitter med en ekkel følelse av et baklengsmål nå. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Pokker, eg klarar ikkje sjå dei siste minutta. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kvalm nå. Kan være fordi jeg spiste rett fra nugattiboksen i sted, men det er nok kampnervene også. Har en STYGG følelse om at dette ender 2-2.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fem minutter overtid. Grøss og gru. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du må skyte Clichy, for faen! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 For en gangs skyld Clichy så skulle du ha fått lov til å skyte der Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 JAAAAAA! Fy FAEN så herlig! Herligherligherlig! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fantastisk comeback Gunners! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Aaaah, utrolig digg med tre poeng i dag. Strålende innhopp av Shava, forresten. Håper han starter på lørdag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fuckings herlig. Everton kan brenne, drittklubb! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Satan så deilig det er, eier nesten ikke ord. Det er så jævla karma. ÅÅÅÅÅH! Fuckings Arshavin!! Den lille uknekkelige gnomen! Du er så jævla deilig til tider. Mason er massiv cunt, burde aldri få lov til og dømme noe igjen. Hvordan Walcott forholdt seg så jævla rolig på banen idag etter å ha blitt felt 1000 ganger i en kontring uten at fittedommeren blåste skjønner jeg ikke. Ei heller hver gang han gav oss en fordel og vi holder på og skape en farlig situasjon av det. (feks Walcott sitt solorun igjennom 4-5 Everton spillere, alle som en prøvde og stoppe han ulovlig men Mason blåste ikke, men han blåste når Walcott var igjennom alle, rettvendt med 2 medspillere med på løpet oppover banen. Garantert megafarlig situasjon for Everton som var i massivt ubalanse, DA BLÅSER KUKEN!) Og til alle som sier at spillerne ikke bryr seg?! Fuck off! Herlig passion idag, diggbart til tusen! Når alle storma mot Kos etter målet + til Kos og Clichy for en jævla god kamp av begge, til tross for saksesparket som han Kos fucka opp tidligere. Få midtstoppere i ligaen som knuser Fellaini på hodet gang på gang. Jævla afrosveis. _ - utblåsing ferdig. Nå skal jeg runke. 7 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Dere henger på! Ny twist til helga, gleder meg. Begge har bortematch mot hhv wolves og magpies. Endret 1. februar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 - utblåsing ferdig. Nå skal jeg runke. Er det ikke litt kjedelig å få utblåsningen allerede før du starter? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Dere henger på! Ny twist til helga, gleder meg. Begge har bortematch mot hhv wolves og magpies. Vi kommer til å holde det spennende helt til vi møtes på Emirates! - utblåsing ferdig. Nå skal jeg runke. Er det ikke litt kjedelig å få utblåsningen allerede før du starter? Startet ca i det 74 minuttet, begynner igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå