Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Everton. 01-02-2011.

Big Tone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Satan så deilig det er, eier nesten ikke ord. Det er så jævla karma. ÅÅÅÅÅH!

Fuckings Arshavin!! Den lille uknekkelige gnomen! Du er så jævla deilig til tider.

Mason er massiv cunt, burde aldri få lov til og dømme noe igjen. Hvordan Walcott forholdt seg så jævla rolig på banen idag etter å ha blitt felt 1000 ganger i en kontring uten at fittedommeren blåste skjønner jeg ikke. Ei heller hver gang han gav oss en fordel og vi holder på og skape en farlig situasjon av det. (feks Walcott sitt solorun igjennom 4-5 Everton spillere, alle som en prøvde og stoppe han ulovlig men Mason blåste ikke, men han blåste når Walcott var igjennom alle, rettvendt med 2 medspillere med på løpet oppover banen. Garantert megafarlig situasjon for Everton som var i massivt ubalanse, DA BLÅSER KUKEN!)

Og til alle som sier at spillerne ikke bryr seg?! Fuck off! Herlig passion idag, diggbart til tusen! Når alle storma mot Kos etter målet :love:

+ til Kos og Clichy for en jævla god kamp av begge, til tross for saksesparket som han Kos fucka opp tidligere. Få midtstoppere i ligaen som knuser Fellaini på hodet gang på gang. Jævla afrosveis. _

- utblåsing ferdig. Nå skal jeg runke.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Dere henger på! Ny twist til helga, gleder meg. Begge har bortematch mot hhv wolves og magpies.

Vi kommer til å holde det spennende helt til vi møtes på Emirates!

- utblåsing ferdig. Nå skal jeg runke.

Er det ikke litt kjedelig å få utblåsningen allerede før du starter?

Startet ca i det 74 minuttet, begynner igjen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...