fox Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 håpløst!!! det er alltid noen som vil ødelegge for oss, dvs dommeren -.- Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sjeldent jeg klager på dommerene, men disse er gjennomført ræva, de Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nå synes jeg faktisk dette begynner å bli patetisk. Mason har ikke klart å balansere denne kampen. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Utrolig at den idioten får lov til å dømme i PL. Han har vært totalt rævva hele omgangen. Alle bortsett fra Adebayor, Stevie Wonder og Benbjo så at Saha stod i offside. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Det vi presterte de første 20 minuttene var patetisk, har tatt seg opp etter det. Forsvarsspillet er ikke akkurat veldig kurant atm, men der ligger ikke vårt største problem. Vi har brent flere store sjangser sålangt og jeg spår at vi brenner mange flere. Fittekamp. Mason er forøvrig latterlig, rett og slett. Målet skal helt klart være annulert, nekter og tro at linjedommer ikke ser at Saha er offside der. Rodwell skulle hatt to gule sålangt, det samme med Jagielka og vi får faen ikke frispark for en jævla dritt. Bortsett fra når Distin planter knottene rett i leggen på Sagna i stor fart. Faenstastisk. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Når man har cunts som Mason ute på banen som må være kjøpt å betalt av en eller annen så skal det mye til for å få noe flyt på banen. Du glemmer forøvrig situasjonen der Walcott kommer seg forbi 3-4 Everton spillere og Mason presterer å ikke gi fordel. Rosicky og Wilshere får gule kort for to taklinger som ikke akkurat tilsvarer gult kort, mens Rodwell som skulle hatt et soleklart gult kort for å dra ned Cesc på kynisk vis får ikke engang kort. Videodømming skulle vært innført, men det lønner seg ikke så lenge et par av sjefene helt oppe i toppen av FIFA drar inn mer penger på hvordan systemet er pdd. Edit: forøvrig bare meg som syntes Rosicky har vært temmelig håpløs hittil? Skal absolutt legge pasninger med yttersiden av foten og har heller ikke jobbet så knallhardt defensivt. Kan ikke tro jeg sier dette, men få på Arshavin! Endret 1. februar 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Enig at han ikke har prestert bra, men det er det få på laget som har gjort. Elendig omgang sånn spillemessig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Song er skadet. Herrejesus ... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Song er skadet. Herrejesus ... Derfor jeg har mast og mast om en backup for Song, men Wenger er jo så jævlig sta. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 HERRE GI MEG KREFTER! Spillet vårt er beyond crap. Dommeren er helt katastrofal. Song er skadet. Frimpong er skadet. Vi kjøpte ikke en defensiv spiller i vinduet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Oh lawdy. Hvordan skal dette gå? Vi suger. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Szczesny er i praksis Almunia i dag. Eit steg fram og to tilbake heile tida. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva faen feiler det dommeren? Han kan jo ikke dømme likt for/mot begge lag, og fordel har han aldri hørt om. At det går ann å ha en slik standar på PL- dommerstaben er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Denne kampen her taper vi. Er bare et spørsmål om tid før Wilshere får et gult kort til for ingenting og Everton kontrer inn sitt andre mål for kvelden 2 minutter senere. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 HVORFOR ER VI SÅ INN I HELVETE EVNEVEIKE? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Bra bytte. Wilshere har vært stille i 2. omgang, og vi trenger fysikk på topp. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 ARSHAVIIIIIN!! LILLE SNIK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå