Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Emirates, 20:45. Discuss. Endret 1. februar 2011 av Big Tone Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lett hjemmeseier. 3-0. Emirates, 21:45. Liar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er alle hjemmekamper enkle Latias? Mener du skriver det vær jævla gang, i hver jævla kamptråd(minus United) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er alle hjemmekamper enkle Latias? Nope. Men i dette tilfellet er den det. Arsenal har vunnet sju av elleve hjemmekamper, mens Everton kun har to seire borte. Lett hjemmeseier. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Everton har bare 3 tap borte også da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Everton har bare 3 tap borte også da... Joda, men de skal få det tøft uten Cahill. Tviler på at han spiller denne ettersom han spilte finale i Asia-mesterskapet kun for et par dager siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Håper jo på at Everton skal tape, stort. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Lett hjemmeseier. 3-0. Emirates, 21:45. Liar. Haha, jævla skrivefeil. Tenkte selvfølgelig på at kampen startet 20:45, men vi måtte skyve tiden fram en time til norsk tid. Legger skylda på lite søvn de siste dagene. Daniel, der tror jeg vi er enige Håper på et tilnærmet toppet lag, noe likt dette: Tech9 Sagna - Djoscielny - Clichy Fabregas - Song - Wilshere Walcott - RvP - Arshavin Kan være det blir noen forandringer på topp, Chamakh har spilt lite i det siste, men vil ikke fjerne RvP fra midtspiss rollen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ganske sikker på at Almunia starter mellom stengene. Wenger sa jo at han ville gi komiske Al sjansen til å bli nummer 1 igjen. Når Fabianski i tillegg er ute resten av sesongen er det greit å ha en andrekeeper som har spilt litt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Team to play Everton: Szczesny, Sagna, Koscielny, Djourou, Clichy, Song, Wilshere, Rosicky, Fabregas, Walcott, Van Persie Uff. Rosicky på vingen. Funker sjeldent. Ellers ser laget veldig bra ut. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ganske sikker på at Almunia starter mellom stengene. Wenger sa jo at han ville gi komiske Al sjansen til å bli nummer 1 igjen. Når Fabianski i tillegg er ute resten av sesongen er det greit å ha en andrekeeper som har spilt litt. Nai. Wenger sa han ville se Almunia konkurrere med de andre keeperene for å være nummer 1, men Szczesny er pdd. vår nummer 1 og Wenger så ingen grunn til at han ikke skulle være det selv om Almunia nå var tilbake. Kun en idiot ville satt ut Szczesny for Almunia uansett spør du meg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Team to play Everton: Szczesny, Sagna, Koscielny, Djourou, Clichy, Song, Wilshere, Rosicky, Fabregas, Walcott, Van Persie Uff. Rosicky på vingen. Funker sjeldent. Ellers ser laget veldig bra ut. Bra lag. Rosicky er bedre enn en formsvak Arshavin, imo. Ikke minst defensivt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Team to play Everton: Szczesny, Sagna, Koscielny, Djourou, Clichy, Song, Wilshere, Rosicky, Fabregas, Walcott, Van Persie Uff. Rosicky på vingen. Funker sjeldent. Ellers ser laget veldig bra ut. Bra lag. Rosicky er bedre enn en formsvak Arshavin, imo. Ikke minst defensivt. Nå skal det sies at Rosicky ikke akkurat har vært i stormform i det siste heller, men som du sier så er han uansett langt bedre defensivt enn hva Arshavin er. Dog ble jeg meget optimistisk av hva han viste mot Huddersfield Town. Han jobbet knallhardt i samtlige minutter og hadde uflaks som ikke fikk en assist i den kampen, men det virker iallfall som om Arshavin prøver på det enkle mer nå og gir vekk ballen langt mindre enn hva han har gjort i den siste perioden. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Men Shava må få tid til og spille seg iform igjen, selv om jeg er glad for å se Rozza på banen igjen så trenger vi Arshavin framover pga Nasri sin skade. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Men Shava må få tid til og spille seg iform igjen, selv om jeg er glad for å se Rozza på banen igjen så trenger vi Arshavin framover pga Nasri sin skade. Selvfølgelig, men Arshavin er sikkert temmelig sliten etter kampen på søndag. Han kommer sikkert inn på slutten av kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Må ha denne i mine innlegg! Rimelig klar for kamp, kun tre poeng er godkjent om vi skal henge med i toppen. Wilshere putter! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Men Shava må få tid til og spille seg iform igjen, selv om jeg er glad for å se Rozza på banen igjen så trenger vi Arshavin framover pga Nasri sin skade. Seriøst? Arshavin levde så jævlig på navnet i hele høst frem til november eller noe. Han spilte jevnt over dårlig. Nå må han vise seg frem for å få plassen tilbake spør du meg. Meget glad for å se Rozza tilbake. Håper dette blir standard nå så lenge Nasri er ute. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Noen andre enn meg som har enorme problemer med at bildene på PL kanalene hakker? Alle andre kanaler funker fint, men disse hakker som bare det. Men Shava må få tid til og spille seg iform igjen, selv om jeg er glad for å se Rozza på banen igjen så trenger vi Arshavin framover pga Nasri sin skade. Seriøst? Arshavin levde så jævlig på navnet i hele høst frem til november eller noe. Han spilte jevnt over dårlig. Nå må han vise seg frem for å få plassen tilbake spør du meg. Meget glad for å se Rozza tilbake. Håper dette blir standard nå så lenge Nasri er ute. Rosicky funker ikke på vingen i en 4-3-3, han er altfor treg og har altfor lite endeprodukt for det. Imotsetning til Shava som har en grei fart og veldig mye endeprodukt. Til tross for at han spiller dårlig. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Enig i at Arshavin har bedre endeprodukt, men Rozza er så utrolig mye bedre med ballen og pasninger. Han er også veldig god til å legge gjennombruddspasninger.Tillegg er han veldig god til å plassere seg i rom. Ikke bli overrasket om Rozza får en assist idag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Haha, naboen ringte meg nettopp. Har snakka med henne mange ganger denne uken, men hun nevnte ikke at hun skulle på Emirates! Satt i VIP loungen i nå og i sted spiste de middag. Litt av et opplegg, visstnok. Skikkelig luksus. Jaja, hun sa hun heller ville sitte ute blant publikum siden stemningen var ganske døll der inne. Hun er der med jobben. Misunnelig.. Uansett, så kjøper hun drakt til meg etterpå! Edit: rettet en "han" til en "hun".. Endret 1. februar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå