Gå til innhold

Kjøpe wow bruker

Anbefalte innlegg

Hallo, skal snart kjøpe en wow bruker for 1k av en som bor 2timer unna meg, jeg skal møte han personlig, jeg får cd-keys, SQ og mail....

Jeg lurer da på om han kan retrieve brukeren senere, ved bruk av webform og ID-SCAN?

Vil det hjelpe for meg å sette på en authenticator, vil han kunne ta den tilbake da?

Vet ikke om det er ulovlig å spørre om sånt her, men setter stor pris på svar :thumbup:

Endret av snakzz23
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er aldri helt sikker og han kan alltid ta den tilbake om han virkelig vil.

Når det er nevnt er det ikke alle som vet hvordan de skal gå frem for å ta tilbake en karakter med authenticator. Ljuge i telefonen kan være ganske skummelt om en ikke er dreven.

Han er fra utlandet og snakker rimelig kebabnorsk... Så tviler på at han tar en telefon til blizzard. Men han har jo webform som han kan sende inn. Men han har kun id-scan og SQ, han kommer til å skifte E-mailen sin til meg, gi meg cd keys og passord og selvfølgelig SQ..

Jeg vil også sette på en authenticatior. What to do, orker ikke å starte på lvl 1, da henger jeg jo så langt etter. :hrm:

Lenke til kommentar

Det er aldri helt sikker og han kan alltid ta den tilbake om han virkelig vil.

Når det er nevnt er det ikke alle som vet hvordan de skal gå frem for å ta tilbake en karakter med authenticator. Ljuge i telefonen kan være ganske skummelt om en ikke er dreven.

Han er fra utlandet og snakker rimelig kebabnorsk... Så tviler på at han tar en telefon til blizzard. Men han har jo webform som han kan sende inn. Men han har kun id-scan og SQ, han kommer til å skifte E-mailen sin til meg, gi meg cd keys og passord og selvfølgelig SQ..

Jeg vil også sette på en authenticatior. What to do, orker ikke å starte på lvl 1, da henger jeg jo så langt etter. :hrm:

Henger du noe mindre etter av å kjøpe en 80 pala? Det tar jo kun et par dager å levle fra level 1.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...