snakzz23 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hallo, skal snart kjøpe en wow bruker for 1k av en som bor 2timer unna meg, jeg skal møte han personlig, jeg får cd-keys, SQ og mail.... Jeg lurer da på om han kan retrieve brukeren senere, ved bruk av webform og ID-SCAN? Vil det hjelpe for meg å sette på en authenticator, vil han kunne ta den tilbake da? Vet ikke om det er ulovlig å spørre om sånt her, men setter stor pris på svar Endret 1. februar 2011 av snakzz23 Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kommer vel ann på hvor godt du kjenner fyren, om du ikke vet om du kan stole på han hadde jeg ikke gjort det. Han vil ettersom jeg har forstått det, alltid kunne få karakteren tilbake av blizzard. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Bare en (1) WoW character for 1000 kroner? Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, en lvl 80 paladin uten cata.. Vel, han er 18år og starter snart som lærling, så tror det er ganske sikkert.. men bare lurte på om dere kanskje hadde noen knep jeg kunne gjort som gjorde det 100% sikkert Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er aldri helt sikker og han kan alltid ta den tilbake om han virkelig vil. Når det er nevnt er det ikke alle som vet hvordan de skal gå frem for å ta tilbake en karakter med authenticator. Ljuge i telefonen kan være ganske skummelt om en ikke er dreven. Lenke til kommentar
snakzz23 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Det er aldri helt sikker og han kan alltid ta den tilbake om han virkelig vil. Når det er nevnt er det ikke alle som vet hvordan de skal gå frem for å ta tilbake en karakter med authenticator. Ljuge i telefonen kan være ganske skummelt om en ikke er dreven. Han er fra utlandet og snakker rimelig kebabnorsk... Så tviler på at han tar en telefon til blizzard. Men han har jo webform som han kan sende inn. Men han har kun id-scan og SQ, han kommer til å skifte E-mailen sin til meg, gi meg cd keys og passord og selvfølgelig SQ.. Jeg vil også sette på en authenticatior. What to do, orker ikke å starte på lvl 1, da henger jeg jo så langt etter. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 1k for en lvl 80 pala uten Cata? Jaja, mye drit man kan bruke penger på ... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Det er aldri helt sikker og han kan alltid ta den tilbake om han virkelig vil. Når det er nevnt er det ikke alle som vet hvordan de skal gå frem for å ta tilbake en karakter med authenticator. Ljuge i telefonen kan være ganske skummelt om en ikke er dreven. Han er fra utlandet og snakker rimelig kebabnorsk... Så tviler på at han tar en telefon til blizzard. Men han har jo webform som han kan sende inn. Men han har kun id-scan og SQ, han kommer til å skifte E-mailen sin til meg, gi meg cd keys og passord og selvfølgelig SQ.. Jeg vil også sette på en authenticatior. What to do, orker ikke å starte på lvl 1, da henger jeg jo så langt etter. Henger du noe mindre etter av å kjøpe en 80 pala? Det tar jo kun et par dager å levle fra level 1. Endret 1. februar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Forumet er ingen markedsplass. Har fjernet innlegg som går direkte på kjøp/salg. Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå