Pseudopod Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hei Jeg er på utkikk etter et nytt høyttalersett til PCen min, siden både kablene og volumkontrollen på mitt nåværende er i heller dårlig forfatning. Hvilket 2.1 sett er det "beste" man kan få kjøpt til under 1000 kr? Mitt nåværende sett har for eksempel ganske dårlig frekvensrespons i lav-mellomtone området, og bassen virker ikke som den har all verdens bredde heller. Hadde vært fint om det neste settet har bedre og jevnere frekvensrespons. Endret 1. februar 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Du burde skikke på Edifier. F.eks denne, eller ta et søk i prisguiden. Altec Lansing er også bra. Endret 1. februar 2011 av Stefanus Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Men den subben var så pen at jeg føler at jeg ikke kan sette den på gulvet under skrivebordet Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg valgte ikke merke på grunn av utseende. Hvis den blir for pen kan du se på de andre produktene deres, hvilket var ment med "ta et søk i prisguiden". Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Det var en spøk . Utseendet var faktisk ganske passende med noen av fargevalgene. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Ikke noe 2.1 system, men fra hva jeg leste et sted så lurer jeg på om disse kan duge en god del bedre enn de små satelittene til f.eks mitt gamle 2.1 system med Creative Inspire 2400. Logitech Z520 (ingen sub da) https://prisguiden.no/produkt/112779 Endret 3. februar 2011 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå