2ball_ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 tråd/ http://trommelyd.no Patetisk. Tror det holder. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor trykker jeg på slike artikler i rss-feeden... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Tror jeg heller hadde fokusert på å designe inn litt ekstra strukturell styrke mot knusskader, et lokk som sitter godt på og evt. vantetthet fremfor å spare hva 4-5gram på vekten? Forøvrig ser jeg alt for lite av USB-pinne "lokk" som henger fast med en liten tråde eller noe sånt til selve pinnen. De aller fleste henger jo ikke fast, og mange av dem sitter passe løst på pinnen i tillegg. For de som ikke er like presise ved behandling av datautstyr som meg selv så må jeg jo se for meg at disse må gå tapt før eller siden ved at man enten bare glemmer dem eller at de faller av et sted. En liten sterk tråd kunne gjort stor forskjell i praktisk bruk. -Stigma Endret 2. februar 2011 av Stigma Lenke til kommentar
kalosj Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lett og lett... Jeg har hatt en slik: http://www.kingston.com/press/2008/flash/08a.asp i snart 3 år. Den funker fortsatt og veier bare 1.81 gram! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Endelig! Kjenner det alltid i ryggen etter jeg har tatt med minnepennen min på skolen. Endret 3. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Når skal man kunne sortere minnepinner i prisguiden etter gigabyte per gram? Endret 3. februar 2011 av Todda7 Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dere må ikke putte så tunge filer på minnepinnene... Heh! Jeg ler meg skakk av denne tråden! Blir fortsatt litt skuffet hver gang hw.no spyr ut enda en ubrukelig artikkel. Vurderte å kommentere alle artikler uten nyhetsverdi, men det er rett og slett for mange. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå