espiritu Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei, jeg har tenkt til å ta opp R1 Matte å må bestå denne til sommer, tror dere det er sannsynlig at jeg greier å bestå R1 ved å lære seg dette på egenhånd med boka og eventuelt fullt av opplæringsvideoer på youtube feks.. Jeg hadde p2 ifjor og har sett at R1 Matte er helt annerledes. Får jeg en bra forklaring på hva jeg skal lære om så skjønner jeg det ganske fort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Om du har veldig god selvkontroll så skal jeg ikke se bort ifra at du kan klare det. Lenke til kommentar
axao Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 R1 matte er betraktelig vanskeligere, og krever nok en god del mer arbeid en 2p, men som Gavekort sier, har du god selvkontroll og klarer å sette deg ned noen timer hver uke så kan du greie det (det forutsetter selvsagt at du er motivert til å arbeide en god del med faget, og å ha litt "talent" for matte er heller ingen dum egenskap) Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ja, det er ikke noe problem i det hele tatt, hvis: -Du har nødvendige forkunnskaper(hint: lest deg opp i 1T, teoretisk matte vg1) -Du jobber godt og strukturet. -Du jobber helt til du forstår det du sliter med. -Du løser mange oppgaver Gjør du dette kan jeg garantere deg at du vil oppnå minimum tre på eksamen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå