abene Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 StarTech lanserer nå en dockingenhet med plass til hele fire lagringsenheter. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Veldig kjekt for Lagringsdisker, har en Sata Docking Station selv som tar en disk av gangen og når man holder på å ta backup av arbeidsfiler er det ofte kjekt om man har kunnet gjort dette til flere redundante disker. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Disse kan bli geniale. Ser de har ordna det eneste som plaga meg med de gamle 1 disk utgavene jeg har ved å legge inn kjöling. Og med eSata port multiplier og det som ser ut som individuelle power-knapper er jeg rimelig sikker på at en slik innfinner seg på datarommet mitt etterhvert :-) Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Løse disker satt i "system"? Ikke her i gården takk. Sikkert kjekk dings om det er det en ønsker seg, men det blir litt som en kløpinne på finnmarksvidda i myggsesongen. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Veldig aktuelt for min del. Sparer litt plass med en slik, istedenfor å ha fire 1-disk enheter. Er vel mest aktuelt å koble den til PC'en med dette kontrollerkortet, eller noe tilsvarende som finnes i butikker her til lands. Ser at noen nettbutikker har ST Labs varianten, men ikke på lager. Blir vel handel på Amazon.co.uk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå