CypheroN Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Skulle ønske det fantes relationship status på Diskusjon.no, da hadde vi vært engaged nå. Herlig valg Spiller på Inferno. Blir evig bra. Gråt nesten da jeg ikke kom meg til HITS. Håper jeg får sett dem. Det hadde vært knas! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 JAAAAAAAAA! Herlig valg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 1986 Vi fortsetter med mer metal, men noe annerledes denne gangen. Dagens album er Somewhere In Time av Iron Maiden. Vowels tok årets beste, så her her en "guilty pleasure" for min del. Eller, tja, hører sjelden på Iron Maiden for tiden, men det er tross alt bandet som fikk meg interessert i metal, og dette er nok deres aller beste album. http://www.youtube.com/watch?v=0ObdkWM0RsQ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Herlig valg, selv om det ikke er Maidens beste album (the seventh son of a seventh son). Så er det nok samme albumet som jeg ville ha falt på basert på samlingen min. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Uff da! Killers er den siste Iron Maiden skiva som er verdt å bruke tid på. Alt etter er virkelig dødskjedelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Nja, ikke helt enig, men Killers var den første Maiden-plata jeg kjøpte meg. Den er råkul. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det meste av Maiden er verdt å bruke tid på. Hører sjeldent på de selv lengre jeg og, men rett og slett ei knallplate den der. Alexander the Great er udiskutabelt en av Maiden's aller, aller beste. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Som sagt, det er lite av Iron Maiden som ikke er noe særlig tess. De hadde et par uhell på 90-tallet, men men ellers tilgivelig. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Denne skiva kniver godt med 7th Son om førsteplassen blant Maidens beste i min bok. Ingen svake låter, faktisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 1987 Nå skeier jeg litt ut. Neofolk-bandet Death In June produserte litt annerledes musikk på 80-tallet, som alle andre. Det skulle være litt mer pop - og det funker. Albumet heter Brown Book. Til tross for mye bashing for å være et nazistband, er dette kul musikk. http://www.youtube.com/watch?v=9wYiGnEUyvE Men de har også noe som minner om deres opprinnelige neofolk. http://www.youtube.com/watch?v=Ln_BaPBjB6w Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Der var du tilbake på rett sport igjen. Death in June er herlig! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Der var du tilbake på rett sport igjen. Death in June er herlig! Hehe. Skal innrømme at jeg ikke er så veldig bevandret på 80-tallet, derfor noen "gode gamle" plater. Men på 90-tallet begynner ting å skje. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Ble litt lei meg når jeg så Maiden, men Brown Book skiva er flott Endret 5. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, da er det bare og sjekke ut mer fra 80-tallet, gutt(?)! Utrolig bra musikkår. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Ble litt lei meg når jeg så Maiden, men Brown Book skiva er flott Relationship status: It's complicated. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det var på nære nippet ja, men du tente en liten gnist igjen med Death In June Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Åttitallet nærmer seg slutten, og jeg har fortsatt ikke fått noe posta som røsker skikkelig. Ikke noe Venom, Hellhammer eller Celtic Frost. What the fuck, tenker nok du, men her kommer noe som bør sette trommefoten i gang. 1988 Bathory, hva ellers. Dette er tidløst og nydelig. Sint og godt. Vakkert. Blood Fire Death. Mitt favorittalbum fra o'store Quorthon. \o/ http://www.youtube.com/watch?v=ivl43a_J_T4 Liker du ikke dette, er du dum. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Husker hvor fascinert jeg ble av forsiden på albumet første jeg så det tok flere år før jeg fant ut hva det var. Men har ennå tilgode å sjekke ut platen ordentlig. Har stort sett bare holdt meg til Nordland albumene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå