heimsvik Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg bare lurer på en ting, er det normalt med treg flash på mini-pc? selve pcen er ok, den er kjapp og fungerer bra. har prøvd flere mini-pcer og alle suger på nettspill osv. noe jeg kan f.eks laste ned eller no sånt for å få flashen raskere og bedere? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvilken maskin har du? Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 har en acer aspire 1410 ikke at dette sier meg så mye men: CPU: Intel celeron processor 743(1,3 GHz, 1MB L2 Cache) LCD: 11,6" HD LED LCD VGA: Intel GMA 4500MHD Up to 796 MB DVMT Veit ikke om det har no å si men:P Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er nok informasjon. Hva er det du prøver å vise i flash? Hakker alt? Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 hvis jeg prøver et spill på nettet så lagger det, uansett. har en annen mini pc og som det lagger på å. skjønner ikke helt det. har prøvd og installere flash på nytt men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Høres ut som prosessoren din rett og slett er for treig eller at maskinen står i strømsparings-modus. Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 står værtfall ikke på strømsparing, den står på balansert. men selve pcen er rask og fungerer bra da.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Men Flash er tungt arbeid! Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 jaja, takk for helpen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå