Logical Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei Jeg har en Dell-bærbar og en Apple LED Cinema-skjerm. Dell-en har vanlig DisplayPort og skjermen har Mini DP. Jeg trenger med andre ord et adapter som beskrevet i topic, men alt jeg finner er motsatte adapter. Altså Mini DP (m) til DP (f). Noen som har noen råd om hvordan jeg kan få koblet til skjermen? Må jeg virkelig kjøpe DP til HDMI-adapter og Mini DP til HDMI-adapter for å få koblet til skjermen? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hva med denne? Som du da setter i skjermen Endret 1. februar 2011 av Ballestikk Lenke til kommentar
Logical Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Feil type, jeg skal ha omvendt. Fant til slutt på en nettbutikk i USA. Tydeligvis veldig få tilfeller man trenger dette, men ett av dem er når man skal bruke en Apple-skjerm på en bærbar som bare har DP-utgang til skjerm, ikke HDMI eller DVI. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Så det er ikke et inntak på baksiden av skjermen? Det sitter en kabel fastmontert? Lenke til kommentar
Logical Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Så det er ikke et inntak på baksiden av skjermen? Det sitter en kabel fastmontert? Det vet jeg faktisk ikke, er broren min sin skjerm. Tenkte ikke over at kabelen kanskje kunne være løs. Men nå fant vi iallfall et adapter som fungerer og som er bestilt, så problemet er løst Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvis det hadde vært et inntakt hadde vell adapteren fungert? Lenke til kommentar
Logical Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, det ville det, men måtte da kjøpt adapter + displayport male to male. Så det ville blitt dyrere også. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå