Inaktivbruker_110531 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (flytt om nødvendig) på skolen har administratoren blokket cmd. noe jeg kan gjøre for og unblocke den? pleaase. se her.bmp Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei. Hold deg unna. "Kreative" bruker lager f*ens mye krøll. 2 Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg laget ett program som gjorde du kunne ublocke cmd og regedit så gi deg selv admin rettigheter... Kan sende det til deg men må være på skolen... kommer i morgen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nei. Hold deg unna. "Kreative" bruker lager f*ens mye krøll. This. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Her er det lenge omtalte programmet mitt.,.. er på en måte ettersøkt av skolen pga. det.... Min lenke Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nei. Hold deg unna. "Kreative" bruker lager f*ens mye krøll. Hadde ikke laget krøll om det ikke hadde været så J***lig med blokeringer på nette spesielt ikke viss det hadde vært blokk på servere.. men men.... Jeg laget ett bypass program ;_; hehe, BRING IT ON !! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er en grunn til at ting er skrudd av. Båndbredden blir strupet av Torrent trafikk og MMO-spillere blant annet. cmd og regedit er skrudd av fordi dere ikke trenger disse programmene![/url] Kan du ikke bare gjøre det du vil når du kommer hjem istedet? Hva vil dere egentlig gjøre med dem allikevel? Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er en grunn til at ting er skrudd av. Båndbredden blir strupet av Torrent trafikk og MMO-spillere blant annet. Sikkerhet er også en god grunn til at sperrer blir satt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå