Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Delkurselev og eksamen

Anbefalte innlegg

Fikk 1 i matte R2 og fysikk 2 i fjor, tok ny eksamen på skolen og fikk da 1 i fysikk 2 og 2 i matte R2. Er delkurselev og fikk 3 i begge fag første termin, regner med å få 3 i standpunktkarakter. Som delkurselev kan jeg komme opp i eksamen på nytt, på samme måte som andre elever. om jeg ikke kalrer disse eksamenene, får jeg ikke vitnemål? Eller kan standpunktkarakteren overstyre eksamenskarakteren om jeg får 1 på eksamen? Om jeg kommer opp i matte R2 og får 1 på eksamen, kan jeg bruke min eksamen der jeg fikk 2 (før jul) og få vitnemål likevel?

Er det rimelig å anta at jeg uansett komemr opp i et av fagene? Har to grupper på skolen i begge fagene med ca. 25 elever i hver gruppe, mange elever har begge fagene.

Har også meldt meg opp som privatist i matte R1 og 1T, fikk 3 resp. 2 i disse fagene i sin tid. Er hospitant i R1 og har fått 4 på alle prøver, om jeg likevel skulle få 1 på privatisteksamen, teller dette mer enn standpunktkarakteren som jeg har fra før slik at jeg ikke får vitnemål? Kan man gå fra å bli hospitant til delkurselev?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...