Gå til innhold

Sex med dyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hester er jo avlet opp for og bære rytter (eller andre formål som kjøring, jordbruk osv) i generasjoner. Det kan ikke sammenlignes som med og ha sex med dem.

Hvorfor ikke?

Om man har avlet dem opp for å trekke en plog, no som er tungt arbeid og som sliter ut hesten gjennom en hel dag.

Eller om man har avlet op hesten til å bli knullet gjennom en hel dag.

Hva er forskjellen? Hvorfor mener du at hesten har det værre når han blir knullet enn når han må trekke plogen?

Det du ser er utelukkende basert på ditt menneskelige ståsted om vhordan du ville følt det dersom du ble voldtatt. Hva om man holdt deg som slave?

Kulturen vår har inprentet i oss at kjønnet vårt er en veldig personlig del, og denne inporentingen gjør at man blir veldig utsatt for mentale skader dersom man blir misbrukt seksuelt, siden det innebærer skam og krenking, men annen form for fysisk missbruk ikke medfører samme skam eller lidelse.

vi kan jo se på denn videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=LTahd2Izioc

Der en sjimpanse voldtar en frosk. Tror du frosken synes dette er på noen måte værre enn om jeg hadde tatt den og stukket en pinne inn i kjeften på den?

Nei!

at VI synes det er ekkelt fordi vi har fordommer , normer, og tabuer omkring kjønn, og derfor ville et menneske ha følt dette som værre en om man gjorde det med en pinne. Uten disse ville det ikke vært noe forskjell på tvungen oralsex og annen for for fysisk tvang.

Dette er UTELUKKENDE et resultat av vår evne til å tenke og vår kultur. Fysisk sett er det ikke noe værre å være slave fremfor et åk enn å være slave på et horehus.

Ser du virkelig ikke forskjellen?

Jeg ser forksjellen på å missbruke et menneske seksuellt, og å missbruke det på en annen fysisk måte. Men jeg ser også at denne forskjellen er utelukkende basert på våre kultur, oppdragelse og selvfølelse. Egenskaper dyr ikke innehar.

Endret av Zepticon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hypotetisk spørsmål:

Hunder er som vi alle vet en gjeng kåte rakkere som humper det den får tak i om det er en stol, katt, ryggsekk eller et menneskebein. Er det dyremishandling å ha sex med en hund som åpenbart vil det? Er argumentene for hvorfor dyresex skal være forbudt relevante?

Lenke til kommentar

I tilleg sier du at antasting av barn har noe med denne saken å gjøre. Forklar.

Les tråden, gypsy hadde også voldsomt tungt for å forstå dette, så det er ettertrykkelig forklart side opp og side ned.

Hypotetisk spørsmål:

Hunder er som vi alle vet en gjeng kåte rakkere som humper det den får tak i om det er en stol, katt, ryggsekk eller et menneskebein. Er det dyremishandling å ha sex med en hund som åpenbart vil det? Er argumentene for hvorfor dyresex skal være forbudt relevante?

Dette har jeg spurt flere ganger, og eneste svaret jeg får er fra mr badger som mener at det er vårt ansvar å forhindre hunden i å ha sex med det den har lyst til.

Du tar så feil, som tror at alle dyr kommer til å gå til fult anngrep ved påført ubehag. Det som spiller mest rolle angående det er graden av fysisk smerte.

Og hva tror du kua eller hesten hadde gjort om noen hadde begynt og ha sex med dem i den frie naturen. Jeg tipper dem hadde gått unna.

Så lenge kua eller hesten står i boks/bås/bundet, så er det tvang.

Hva tror du hadde skjedd om du hadde prøvd å sette deg på en vill hest eller ku. Eller sette på den en plog.

Du har fortsatt ikke kommet med noe substansiellt argument til hvorfor det er så mye værre for en hest å ha sex enn å slepe en plog dag ut og dag inn. Hesten har ikke kultur som vi har, den møter ikke fordommer, den føler ingen skam, og møter ingen stigma.

Hvis hesten virkelig følte det som en voldtekt, som du selv har påstått, så vil den gå i selvforsvar. Eller ville du bare lagt deg ned og tatt det om en fysisk underlegen mann prøvde å voldta deg uten noen form for pressmiddel. Eller ville du kjempet tilbake?

Har du 30 kroner, og du har valget mellom å kjøpe en kjøttdeig til 25 og en til 60(som er lagd på en bra måte) så har man jo ikke noe valg. Hvorfor er det da den enkelte person sin feil når han ikke har noe valg? Du må se litt på REALITETEN av ting her også.

Jeg er også student, på kun det jeg får fra staten har jeg de siste to årene hatt råd til:

Spise ute minst en gang i uka. Spise mat av høy kvalitet.

Bil, en audi a4 i god stand.

42" led tv, top of the line.

En haug pc-deler.

Annlegg til nærmere 20 000.

Møbler for å innrede leiligheten

Leie på en liten leilighet.

Gå ut med venner på byen.

Dra til familie og venner over 30 mil unna flere ganger i året.

Hva er det du liksom bruker penger på som ikke tillater deg å gi 20kr ekstra for en pakke med kjøttdeig?

Endret av Flimzes
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette handler ikke om KUN biologiske greier. Det handler like mye om sosial aksept, normer,lover, regler og moraler. Sammfunnet vårt er MYE preget av dette, og det eksisterer likemye som PC-en du skriver på.

Skal du gå vekk fra normer, moraler osv, og kun se på det biologiske... ta vekk følelser, meninger, intelligens, rasjonelle tanker, så sitter vi jo der og diskuterer om sex med dyr hadde vært greit om vi hadde vært dummere enn huleboere.

Derfor er det fullt relevant å ta med moraler og sånn inn i diskusjonen når det gjelder en sånn sak. For vi lever IKKE i et samfunn uten det. Det går ikke an å se på en sak og TA VEKK elementer som preger livet våres i STOR grad.

Det handler om at du synes det er ekkelt at noen har sex med dyr, og det spørsmålet er totalt urelevant. Jeg synes det er ekkelt at feite kjerringer får lov å gå i tights og singlet, det betyr ikke at det skal være forbudt, eller at det er noe galt i at dem gjør det?

Man må se på dyrene, deres perspektiv. Har de vondt av dette? fpr de Psykiske lidelser av det? Er det på noen måte værre (for dyret) å bli penetrert av en mann, enn at en robot suger melken ut av puppene demmes (kyr).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du snakker mye svada Flimzes, men svarer ikke på spørsmålet mitt. Hvordan skal vi tolke det hvis dyret fjerner seg i fra situasjonen hvis noen har sex med det? (jeg vet godt hvordan jeg tolker det og hvordan det tolkes korrekt. Går dyret unna vil det bort i fra situasjonen)

Lenke til kommentar

Du snakker mye svada Flimzes, men svarer ikke på spørsmålet mitt. Hvordan skal vi tolke det hvis dyret fjerner seg i fra situasjonen hvis noen har sex med det? (jeg vet godt hvordan jeg tolker det og hvordan det tolkes korrekt. Går dyret unna vil det bort i fra situasjonen)

Går dyret unna da? Eksemplene jeg har kommet med, som du overser, er når dyrene byr seg frem.

Og om du mener at noe er svada så får du sitere det og forklare hvorfor det er svada, slik jeg gjør med din svada.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du unnlater enda og svare på spørsmålet, så regner med at du innerst inne ser at jeg har rett. :)

Jeg svarte nettopp. At du ikke leser svaret betyr ikke at jeg syns du har rett, det betyr bare at du ikke leser (evt ikke forstår) svaret.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Takk.

Kan dere se for dere at den samme kuen/hesten dere har sex med i båsen sin, som ikke gir signaler om at den ikke vil det (som dere greier og lese) sannsynligvis kommer til å reagere på den måten hvis den har sjangsen? Dvs hvis den er fri uten vegger eller bånd rundt seg.

Lenke til kommentar

Dersom dyret viker unna for å vise at det ikke vil, så skal man respektere det.

Og dette gjelder bare dyresex, eller også ridning, arbeid og andre ting man gjør med dyr?

Jeg har forresten enda til gode å få svar på spørsmålet mitt om hvilke lidelser man påfører et dyr ved å ha sex med det kontra å sette det fremfor en plog eller på en melkemaskin.

• Liker 2
Lenke til kommentar

@ Zepticon

Til en viss grad. Viser hesten tydelige tegn på misnøye ved oppsaling kan det indikere at hesten har hatt ryttere som har gitt hesten dårlige erfaringer, slik som bruk av vold.

Det kan også være at hesten har smerter og liknende som gjør at h*n viker unna ved oppsaling.

De lidelser som kuer opplever i melkeindustrien er mye værre om et menneske har sex med henne en gang, som at hun må få kalv kontinuerlig så hun kan produsere melk; kalven blir tatt vekk ifra moren rett etter fødsel. Dette i seg selv kan ikke måle seg med temaet vi snakker om. I tillegg står kua i trang bås hele dagen der hun melkes med maskiner. Hun får aldri knytte sosiale bånd, ha sosial omgang med andre kyr, oppleve noe som helst eller på noen måte tilfredstille sine behover.

Når kua ikke lenger kan gi melk, blir hun sendt rett til slakteren.

Men at melk er værre betyr vel ikke at det som ikke er like ille, er greit?

Alle som har god erfaring med dyr og som kan lese dyrets språk kan fortelle deg hvordan dyret opplever å bli hatt sex med av et menneske. Noen vil reagere kraftigere enn andre, noen vil sparke deg sønder og sammen, andre vil tusle rolig vekk ifra deg om du prøver.

Og skulle du faktisk komme til, så er heller ikke det et tegn på at hun faktisk vil.

Lenke til kommentar

Alle som har god erfaring med dyr og som kan lese dyrets språk kan fortelle deg hvordan dyret opplever å bli hatt sex med av et menneske.

Alle som har hatt sex med dyr, eller har sett på mennesker kan fortelle deg hvordan dyret reagerer, og kun dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...