Gå til innhold

Sex med dyr


Anbefalte innlegg

@MrBadger: Du skrev: «En annen ting, er at naturen er ikke skapt for å krysse arter [..] For meg er sex mellom de av samme art og de som kan få avkom med hverandre naturlig.»

 

Dersom sex mellom de av samme art er naturlig, går jeg ut ifra at sex på tvers av arter er unaturlig. Jeg ser derimot at du skriver at du ikke nødvendigvis har sagt noe om hva som er unaturlig.

Endret av Bozzeye
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener dere om sex med funksjonshemmede da, burde det være lov? personer som ikke greier og tenke mer enn et barn? eller baby? som er hjernedød? personer som ligger i koma?

Det er vel ingen lover mot å ha sex med funksjonshemmede, å ha sex med noen som er i koma er voldtekt, på lik linje med å ha sex med noen som sover. Er du virkelig dum nok til å ta opp barn enda en gang? En som er hjernedød kan ikke tenke i det hele tatt, men er en egen person og ingens eiendom, i motsetning til dyr, de kan heller ikke si nei, i motsetning til dyr.

 

Hvor lenge skal du kverne de samme ubrukelige argumentene som ikke er argumenter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg prøver bare og få dere til å se ting i et annet perspektiv. Deres argumenter for at det skal være lov og ha sex med dyr, er at dem tar ikke skade av det fordi dem vet ikke bedre, de er ikke tenkende og ikke selvbeviste, dem har ikke moral og handler kun på instinkt.

 

Derfor trekker jeg linjer til mennesker som ligger på et nivå som kan sammenlignes med det dere mener dyrene er på, og spør da om det er greit?

Her vil jeg tro svaret er nei? Hvorfor mener dere da det? prøver og få dere til og tenke.

 

 

Du kan forresten spare deg sleipe og usaklige ting som og kalle folk dumme. Respekter at folk har andre meninger enn deg.

Og du skal liksom være forumveileder. :roll:

Lenke til kommentar

Mine poster er private om ikke annet er spesifisert.

 

BARN VIL TA FYSISK SKADE OM NOEN PRØVER Å HA SEX MED DEM.

BARN HAR IKKE VÆRT I PUBERTETEN.

BARN HAR IKKE SEX SAMMEN.

 

Var jeg tydelig nok denne gangen? Eller må vi ta denne runden mange ganger før du innser forskjellen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver bare og få dere til å se ting i et annet perspektiv. Deres argumenter for at det skal være lov og ha sex med dyr, er at dem tar ikke skade av det fordi dem vet ikke bedre, de er ikke tenkende og ikke selvbeviste, dem har ikke moral og handler kun på instinkt.

Ikke misforstå hva jeg sier, jeg er helt enig med deg. Dyr har i varierende grad selvbevissthet, moral og verdighet. Større pattedyr har i aller høyeste grad disse egenskapene, som hunder, katter og andre husdyr.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Mine poster er private om ikke annet er spesifisert.

 

BARN VIL TA FYSISK SKADE OM NOEN PRØVER Å HA SEX MED DEM.

BARN HAR IKKE VÆRT I PUBERTETEN.

BARN HAR IKKE SEX SAMMEN.

 

Var jeg tydelig nok denne gangen? Eller må vi ta denne runden mange ganger før du innser forskjellen?

 

 

Skjerp deg. :roll:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Mine poster er private om ikke annet er spesifisert.

 

BARN VIL TA FYSISK SKADE OM NOEN PRØVER Å HA SEX MED DEM.

BARN HAR IKKE VÆRT I PUBERTETEN.

BARN HAR IKKE SEX SAMMEN.

 

Var jeg tydelig nok denne gangen? Eller må vi ta denne runden mange ganger før du innser forskjellen?

 

 

Skjerp deg. :roll:

Ser du ærlig talt ikke forskjellen på voksne dyr og mennesklige barn? Eller hvorfor det er en idiotisk sammenligning?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Var ikke jeg som dro inn barn nå. Jeg snakket om voksne personer med handicap som gjør at dem ikke greier og ta rede for seg selv på riktig måte. Utviklingshemmede som er på et mentalt nivå med ett barn var en av mine sammeligninger.

 

Men du skjønner ikke hva jeg mener. Jeg får absolutt ingenting ut av denne diskusjonen mer, når jeg føler at jeg snakker til en vegg.

Lenke til kommentar

Var ikke jeg som dro inn barn nå. Jeg snakket om voksne personer med handicap som gjør at dem ikke greier og ta rede for seg selv på riktig måte. Utviklingshemmede som er på et mentalt nivå med ett barn var en av mine sammeligninger.

 

Men du skjønner ikke hva jeg mener. Jeg får absolutt ingenting ut av denne diskusjonen mer, når jeg føler at jeg snakker til en vegg.

"jeg sa"

"jeg mente"

 

Viktig å skille på.

 

Hva mener dere om sex med funksjonshemmede da, burde det være lov? personer som ikke greier og tenke mer enn et barn? eller baby? som er hjernedød? personer som ligger i koma?

 

Om personen ikke kan kommunisere med omverdenen vil alle sexuelle tilnærmelser være overgrep og voldtekt.

 

Disse menneskene har ikke sex med hverandre, de er ikke sexuelt aktive/hadde vært det om man lot dem gjøre det de ville.

 

Det gjelder de samme argumentene som for barn.

 

EDIT: For å tydeliggjøre, nei det er ikke greit å ha sex med dyr som er mentalt funksjonshemmede. Hvor mange av disse sidesporene skal du trekke frem som ikke er relevante for den diskuterte saken.

 

Som er dyr som har vært gjennom brunst, som er fysisk store nok til å ikke ta skade, som ikke blir fysisk tvunget eller holdt igjen, som er i fysisk stand til å motstå seg handlingen, og som ellers er friskt.

Det er det saken handler om, det den alltid har handlet om. Du kan sammenligne med så mange utenforstående eksempler du vil uten at det betyr noenting som helst for kjernesaken.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er fult mulig og kommunisere med omverdenen jo, til tross for at man har en hjerneskade. (kommer selvsagt an på grad av skade)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Poenget er at dem er ikke oppegående nok til og vite hva som skjer. På lik linje med andre dyr. Hvorfor er det galt og ha sex med dem, og ikke dyr, når det mentale nivået er det samme? dem skjønner jo ikke hva som skjer.

Lenke til kommentar

Dyr vet godt hva sex er.

 

Og om de ikke visste det, for igjen å ta eksempelet med hester, er det da bedre at de finner det ut ved at en 5-600kg hest hopper opp på dem og stikker seg en halv meter inn, eller ved å få en relativt sett bitteliten menneskepenis (relativt sett).

 

Eller er det overgrep mot en hund om en dame bøyer seg forover og lar hunden ha sex med henne?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det overgrep og ha sex med en tispe da? Tror du hunden vil ha inn en menneskepenis som antagelig er mye større enn en hund sin? og hva med små og middelstore hunder? eller dyr?

Lenke til kommentar

Siden når handlet tråden om dyremisshandling. Hvorfor prøver du å spore den av hele tiden?

Om dyret tar skader går det under dyremishandling, enkelt og greit.

 

Om man derimot har en større hund så er forskjellen mindre.

 

Eller er det overgrep mot en hund om en dame bøyer seg forover og lar hunden ha sex med henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ Gypsy

Hvorfor bringer du inn små dyr hele tiden? Vi har jo sagt det hele tiden at får dyret fysiske skader så klassifiseres det som dyremisshandling. Det sier seg jo selv når en mann skal ha sex med en mus, kylling osv at det vil være fysiske skader. Igjen så tror/antar du. En hundepenis kan være mindre, like stor eller større en en menneskepenis.

Endret av blabilobi
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det kun forbys fordi det kan forekomme mishandling og skader?

 

Så alt som ikke skader andre er lov?

Hvis det ikke skader noen, hva er da formålet med å forby det? Kan du komme med en god forklaring på det?

 

Fordi dyr er levende vesener og ikke skal utnyttes seksuelt?

Man skal ikke bruke dyr som sexleketøy.

 

Det handler en del om moral og etikk, men tydeligvis er ikke sånt viktig for deg i det hele tatt?

Endret av lillepy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...