Gå til innhold

Sex med dyr

Anbefalte innlegg

så skal man lage en lov om at det er lov til å ha sex med hest, ku, gris (store dyr) med mindre man skader dyret.?

Og det er forbudt å ha sex med mindre dyr, men man kan gjerne runke en katt eller putte lillefingern sin i en katt, sålenge det ikke skader?

Kan man ikke bare forby hele driten? Mange lover er jo til fordi at det er en SJANGSE til at det kan gå galt. Vi har 16 årsgrense på sex selv om det er MANGE 15åringer som har sex frivillig med 18åringer osv...

Uansett forstår jeg ikke hvorfor folk skal drive å ha seg med dyr?

Jeg forstår ikke personer som vil ha sex med dyr heller, da jeg har vokst opp i samfunnet som fordømmer dyresex.

Men nei, man skal ikke lage en lov som sier at det er greit å ha sex med dyr så lenge de ikke blir skadet. Vi har allerede en lov som tilsier dette. Dyremishandling. Så kan vi heller ta en nærmere titt på om store dyr får psykiske problemer av å ha sex med mennesker, bli brukt som leketøy, eller hva annet vi finner på å gjøre med dyrene "våre".

Hva en person gjør på fritiden sin, som ikke skader noen, gir jeg blankt faen i.

Hvis du gir faen i det, så har du vel ikke noen meninger i denne saken?

Det er ikke så veldig relevant om dyret ikke tar noe særlig skade av det, vi er fremdeles mennesker og burde fått nok vett i skallen i 2011 til å forstå at man ikke skal ha seg med dyr.

Før i tiden var det helt normalt å voldta slaver og sikkert små barn og dyr og. Men er vi barbarer fremdeles?

Du raper sikkert ikke på fint middagsbesøk hos bestemora di eller familien til kjæresten din heller. Noen normer(/lover/regler) bør vi følge, som smarte oppegående mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så veldig relevant om dyret ikke tar noe særlig skade av det, vi er fremdeles mennesker og burde fått nok vett i skallen i 2011 til å forstå at man ikke skal ha seg med dyr.

Før i tiden var det helt normalt å voldta slaver og sikkert små barn og dyr og. Men er vi barbarer fremdeles?

Du raper sikkert ikke på fint middagsbesøk hos bestemora di eller familien til kjæresten din heller. Noen normer(/lover/regler) bør vi følge, som smarte oppegående mennesker.

Uten at noe av det du sier her er et argument for å forby sex med dyr.

Du kan si at du syns det er ekkelt så mye du vil uten at det blir et argument.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uten at noe av det du sier her er et argument for å forby sex med dyr.

Du kan si at du syns det er ekkelt så mye du vil uten at det blir et argument.

nja, men det er jo et teit argument 'syns det er ekkelt, men de tar jo ikke skade av det, spesielt ikke mitt dyr eller meg, så da er det bare å kjøra på. care'

hadde derimot noen kommet og hatt sex med hesten DERES, tror jeg nok de hadde hatt et annet syn på det.

Og det er ikke bare EKKELt. Det er unaturlig, unormalt og sykt. De som føler at den beste gleden de får her i livet er fra å pule dyr er jo ikke normale i hodet....

Endret av lillepy
Lenke til kommentar

Det er vel ingen som snakker om inngrep på andres eiendom - eller voldtekt - eller fysiske skader - eller alt annet bullshit kjerringene som bare argumenterer med følelser trekker fram. DET HAR INGENTING MED SAKEN Å GJØRE.

Med den logikken så burde sex forbys på grunnlaget av at voldtekter forekommer. Biler skal forbys fordi bilulykker skjer, og hesteridning skal forbys fordi noen sliter ut hestene sine OG fordi folk faller av og skader seg.

Hvis du ikke vil ha sex med din hest så er det ingen som tvinger deg, selv om du ser ut til å tro det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel ingen som snakker om inngrep på andres eiendom - eller voldtekt - eller fysiske skader - eller alt annet bullshit kjerringene som bare argumenterer med følelser trekker fram. DET HAR INGENTING MED SAKEN Å GJØRE.

Med den logikken så burde sex forbys på grunnlaget av at voldtekter forekommer. Biler skal forbys fordi bilulykker skjer, og hesteridning skal forbys fordi noen sliter ut hestene sine OG fordi folk faller av og skader seg.

Hvis du ikke vil ha sex med din hest så er det ingen som tvinger deg, selv om du ser ut til å tro det.

Det handler ikke kun om å trenge seg inn på andres eiendom. Om du har sex med ditt eget dyr så er det like sykt. Det har lite å si om dyret ikke tar skade av det. De fleste av oss er normale, oppegående mennesker. Og det betyr ikke at 'åå herregud vi syns det er sååå ekkelt ass gid a meg'...

Vi trenger ikke rave rundt som barbarer og ta for oss fra ting og tang bare fordi vi KAN.

Se for deg om du er på besøk hos en kamerat, og han bare 'jadda pulte kua på gården igår da. Fy faen så deilig, bedre enn damer *blablabla*' eller han sitter der og tafser på katta si som ikke skjønner en dritt.

Hvordan hadde dere reagert?

Normal sex og bilkjøring trenger ikke forbys. Man forebygger ulykker der hele tiden, og det er vanskelig å forby sånne ting. Folk har behov for biler, og behov for sex med mennesker. Vi skal da ha barn!

Dyresex er ikke noe det er BEHOV for i samme grad som bilkjøring og sex mellom mennesker. I tillegg til at det er ekkelt, tabu, og sykt. Så det er en forskjell der.

Lenke til kommentar

Selvsagt kan jeg ha meninger om en sak, uten å bry meg om hvem som bryter den eller ei? Jeg er veldig for at homofile får rettigheter og friheten til å stappe penis opp i anus på hverandre, men det betyr ikke at jeg er interessert i å vite at det faktisk skjer. Sex mellom to mannfolk gjør meg faktisk svært ubehagelig.

Ikke relevant?

Okei, så siden noe er ekkelt skal det forbys. Hva slags tankegang er det? Eneste grunnen til at du syns dyresex er ekkelt er fordi kulturen du vokser opp i fordømmer det. For 50 år siden ville du syns homofili var ekkelt.

Dette har ingen relevanse til selve debatten. Det er ikke noe barbarisk over å ha sex (med mindre man er virkelig vill i senga). Selv ikke med dyr. Det er bare feil, etter hva vi har blitt opplært til å tro og mene.

Faktisk så raper jeg hos bestemor. Det gjør resten av familien også. Det er liksom normalt for oss.

Hvem er det som bestemmer lover og regler? Hva er formålet med lover å regler? Hva bør vi, som smarte og oppegående mennesker gjøre? Forby ting fordi de er... ekle... eller forby ting fordi det er skadelig for noen?

Og det er ikke bare EKKELt. Det er unaturlig, unormalt og sykt. De som føler at den beste gleden de får her i livet er fra å pule dyr er jo ikke normale i hodet....

Hva vet du om at det er unaturlig? I naturen har faktisk dyr hatt sex med andre arten til tider. Hørt om muldyret kanskje? Eller Zebraen som parrer seg med andre heste-lignende dyr? Zebroid. Unaturlig, sier du? Hvem bestemmer hva som er naturlig og unaturlig?

Unormalt er det nok. Siden et sterkt flertall ikke gjør det, er det en veldig liten del av samfunnet som gjør det, og de er dermed utenfor normalen. Unormale.

Sykt? Ja, ifølge vår kultur er det sykt å ha sex med dyr.

Det handler ikke kun om å trenge seg inn på andres eiendom. Om du har sex med ditt eget dyr så er det like sykt. Det har lite å si om dyret ikke tar skade av det. De fleste av oss er normale, oppegående mennesker. Og det betyr ikke at 'åå herregud vi syns det er sååå ekkelt ass gid a meg'...

Vi trenger ikke rave rundt som barbarer og ta for oss fra ting og tang bare fordi vi KAN.

Her er det barbar-utsagnet igjen. Prøver du å si at fortidens barbarer hadde sex med dyr?

Se for deg om du er på besøk hos en kamerat, og han bare 'jadda pulte kua på gården igår da. Fy faen så deilig, bedre enn damer *blablabla*' eller han sitter der og tafser på katta si som ikke skjønner en dritt.

Såklart vi hadde reagert med avsky og overraskelse. Men det er totalt irrelevant, siden vi har vokst opp med å tenke slik. Hvordan tror du det var for 50 år siden, for en homofil person å si at "jadda pulte gårdsgutten igår. Fy faen så deilig, bedre enn damer *blablabla*".

Normal sex og bilkjøring trenger ikke forbys. Man forebygger ulykker der hele tiden, og det er vanskelig å forby sånne ting. Folk har behov for biler, og behov for sex med mennesker. Vi skal da ha barn!

Dyresex er ikke noe det er BEHOV for i samme grad som bilkjøring og sex mellom mennesker. I tillegg til at det er ekkelt, tabu, og sykt. Så det er en forskjell der.

Har vi et behov for sex? Nei, det har vi ikke. Vi har teknologien til å gjøre folk gravide uten å ha sex. Så det er unødvendig. Noen vil faktisk syns at sex er ekkelt, tabu og stygt også.

Husk, hva du tenker på som normalt, unormalt, rett, galt og lignende, kommer alt ifra samfunnet du har vokst opp i. Det kan av og til lønne seg å stille seg spørsmålet om at "er dette rett?". Jeg har ennå ikke sett noen skikkelige tungveiende årsaker til å ikke ha sex med dyr så lenge de ikke tar skade av det. Eneste årsakene som kommer er at 1, de tar skade og 2, det er ekkelt/sykt/tabu/etc.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg fikk med meg at du syns det er ekkelt første gangen, det gjør det fortsatt ikke til et argument i noen diskusjoner rundt lover. Jeg syns smalahove og meitemark er ekkelt, betyr ikke at vi kan lage lover mot å spise det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kam jo hende loven forbyr dette med tanke på sexuelt overførbare sykdommer?

Burde ikke sex mellom mennesker også da forbys?

Eneste jeg kan finne som gir noen kredibilitet til det grunnlaget er at aids ble spredt fra aper til mennesker for mange mange år siden. Så så lenge du holder deg unna aper med aids er det greit.

Lenke til kommentar

Kam jo hende loven forbyr dette med tanke på sexuelt overførbare sykdommer?

Burde ikke sex mellom mennesker også da forbys?

Eneste jeg kan finne som gir noen kredibilitet til det grunnlaget er at aids ble spredt fra aper til mennesker for mange mange år siden. Så så lenge du holder deg unna aper med aids er det greit.

Hiv kommer fra katter, men vi vet aldri hvilke andre sykdommer vi kan få pga dette! Angående mellom mennsker, så er det jo nødvendig for å vidreføre vår genetiske arv. Hadde mennesker vært flinkere til å behandle sine kjønnsykdommer så kunne mange av dem blitt utryddet!

Lenke til kommentar

Kunstig befruktning har vært et langt sikrere alternativ for å formere seg i mange mange år nå, så da er det vel like greit å avskaffe sex. Og homsesex burde i hvert fall avskaffes, det fører jo ikke til noenting.

Det er også er følelsesmessig aspekt ved dette, da mennesker viser kjærlighet til hverandre ved sex. Viss du har så store følelser for et dyr at du må ha sexuel aktivitet med det, så er det noen andre større underligende problemer som burde sjekkes!

Lenke til kommentar

Viss du har så store følelser for et dyr at du må ha sexuel aktivitet med det, så er det noen andre større underligende problemer som burde sjekkes!

Hvordan vet du det?

Høres ut som homofili problemene vi hadde for 50 år siden det her, hvor dem ga homofile en sprøyte med kvinnelige-hormoner for å "fikse" dem.

Lenke til kommentar

Viss du har så store følelser for et dyr at du må ha sexuel aktivitet med det, så er det noen andre større underligende problemer som burde sjekkes!

Hvordan vet du det?

Høres ut som homofili problemene vi hadde for 50 år siden det her, hvor dem ga homofile en sprøyte med kvinnelige-hormoner for å "fikse" dem.

Homofili finnes også i dyreverden, men har du noen gang hørt om en elefant som har sex med en giraff?

Lenke til kommentar

Hvordan vet du det?

Homofili finnes også i dyreverden, men har du noen gang hørt om en elefant som har sex med en giraff?

Jeg tviler på at elefanten er høy nok til å ha sex med en giraff, ser du derimot på noen av de første sidene i tråden her så vil du se en elefant som har sex med et nesehorn og en ape som har oral sex med en frosk. =)

Lenke til kommentar

Hvordan vet du det?

Skjer stadig vekk at hester og esler har seg, eller løver og tigre.

Dyr generelt er alt for redde for andre raser for å tørre å gjøre slikt. Men på andre siden er det ikke så voldsomt mange dyr som har sex for nytelsens skyld heller.

Lenke til kommentar

Hvorfor lager du stråmann? Ingen har vel påstått at "den beste gleden" er å pule dyr? Dessuten, 99% av alle mennesker liker å pule dyr.

Og det er faktisk naturlig. Ordet "normalt" bruker man ikke så ofte om seksuelle preferanser. Er det normalt å være homofil?

Hvorfor kan ikke dette brukes til å forby sex mellom homofile da?

Folk har behov for sex med mennesker av motsatt kjønn. Homofil sex er ikke noe det er BEHOV for i samme grad.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
nå kan vanskelig dyr uttrykke sitt samtykke da.

Så slakting bør forbys? Hva om grisen ikke er enig?

Jeg ser hvor dette beveger seg. Dreping av dyr er en gråsone. Sex med dyr er ikke en sone i det hele tatt.

Hva ville du selv? Blitt voldtatt eller drept?

Jeg likestiller det med pedofili.

Da likestiller du dyr med barn.

Såklart vi hadde reagert med avsky og overraskelse. Men det er totalt irrelevant, siden vi har vokst opp med å tenke slik. Hvordan tror du det var for 50 år siden, for en homofil person å si at "jadda pulte gårdsgutten igår. Fy faen så deilig, bedre enn damer *blablabla*".

De tre punch-lines i denne tråden :new_woot: Jeg har ikke sett et eneste argument fra antidyresex-siden som trenger gjennom noen av disse. Unntaket gjelder selvsagt for vegetarianere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...