MrBadger Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @ Slimda Kunstig befrukting bør heller ikke være lov. Jeg synes forøvrig at det fra i deg av skal være lov å forgripe seg på deg, ettersom smerte og vold ikke kan brukes som argument 1 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Som sagt tidligere, kan man ikke forhindre at disse syke greiene forekommer, men offentlig annerkjennelse av slike perversiteter syns jeg ikke hører hjemme i et sivilisert, europeisk samfunn. Mennesker og hester (eller andre dyr) er vidt forskjellige arter, og seksuell kontakt mellom ulike arter vil aldri bli annet enn unaturlig og sykt. 1 Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 hah mennesker sette rettigheter.. egoistiske miljøødeleggende udyr.. vi har alltid vrt det og vil vel alltid vr det.. Dyr har like mange rettigheter, nej? Så da får vi faen meg gi dem det... Å ha sex med et dyr er fullstendig unnaturlig og ingen kan vite hvordan dyret kan reagere på dette, det er som å ha sex med en tilbakestående.. Dere som sier at dyr ikke har rettigheter i det hele tatt, gud hjelpes jeg trodde dette døde ut med kristendommen i norge da mennesker er hellige skapninger og dyr bare er objekter som vi kan bruke 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg har vanskelig for å tro at en menneskepenis gjør større fysisk skade på en hest enn en hestepenis. Kan ikke slike påstander dokumenteres, så kan de enkelt avfeies. 3 Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @ Bozzeye Så det er størresle på penis som avgjør om det er rett og galt å bedrive voldtekt? 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Nei, det avgjør hvor stor den fysiske skaden kan bli. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @ Slimda Kunstig befrukting bør heller ikke være lov. Jeg synes forøvrig at det fra i deg av skal være lov å forgripe seg på deg, ettersom smerte og vold ikke kan brukes som argument Jeg er litt forvirret nå. Har jeg nevnt at det skal være lov å bedrive voldtekt, samt utøve smerte og vold på levende vesener? Vennligst ikke prøv å press meninger på meg. Debater det jeg poster, ikke hva du tror jeg poster. Psykisk. Så en menneske-penis gjør mer psykisk skade enn en menneskearm? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så en menneske-penis gjør mer psykisk skade enn en menneskearm? Hva har noen av delene i et dyr å gjøre uansett? 1 Lenke til kommentar
blabilobi Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så en menneske-penis gjør mer psykisk skade enn en menneskearm? Hva har noen av delene i et dyr å gjøre uansett? Seksuell stimuli og kunstig befruktning? 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Er det ikke en tendens til at man gjør marginale og betydningsløse grupper svært viktige bare fordi de er kontroversielle? Hvor mange er det egentlig som har sex med dyr? Jeg tviler på at disse kan være mange nok til å være verdt vår oppmerksomhet, og om en og annen bonde harver løs på kuene sine må jeg si det topper listen av agurknytt. Det er forøvrig lite som tyder på at dyr operer med noe skille mellom sex og voldtekt. Sex i dyreverdenen ser ut til å foregå på den måten at den sterkeste hannen i området jager bort de andre og forsyner seg av alt hunnkjønn i nærheten, uansett om de er villige eller løper så fort de kan. Sånn sett blir spørsmålet om frivillighet ganske irrelevant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Så en menneske-penis gjør mer psykisk skade enn en menneskearm? Hva har noen av delene i et dyr å gjøre uansett? Vet du i det hele tatt hva som foregår på en bondegård? Eksempel 1 Eksempel 2 Eksempel 3 Tekst-eksempel Nå forventer jeg en forklaring på at dette er psykisk skadende for kua, slik som en penis er. Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @ Slimda Det der burde ikke vært lov. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Du må gjerne drømme om at du og din hest har en unikt kontakt i forhold til sinnstemning, men virkeligheten er slik at så lenge du er rolig og glad, så er hesten rolig og glad, så lenge du er oppspillt er hesten oppspillt og så videre. Tror du virkelig hesten syns det er værre å få en lem inn i seg enn å få en hel arm? man utnytter ikke dyret på en nasty, egoistisk måte når man behandler den medisinsk. Jeg tror ikke folk stapper ei arm i rompa til kua for moroskyld. Endret 6. mai 2011 av lillepy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Neivel? Er jo slik bønder har jobbet i flere generasjoner. man utnytter ikke dyret på en nasty, egoistisk måte når man behandler den medisinsk. Jeg tror ikke folk stapper ei arm i rompa til kua for moroskyld. Vet dyret forskjellen? Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @ Slimda Visste du at incest også er noe som har blitt bedrevet over flere generasjoner, om det så finne ssvært lite av det i dag? At noe har blitt gjort lenge er ikke en grunn til å fortsette med det. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Neivel? Er jo slik bønder har jobbet i flere generasjoner. man utnytter ikke dyret på en nasty, egoistisk måte når man behandler den medisinsk. Jeg tror ikke folk stapper ei arm i rompa til kua for moroskyld. Vet dyret forskjellen? Man kan utnytte barn seksuelt på helt ufarlige måter og, uten at de tar noesomhelst skade av det og de ikke forstår hva som foregår. Men det er en forskjell fordi det er dyr det er snakk om eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @ Slimda Visste du at incest også er noe som har blitt bedrevet over flere generasjoner, om det så finne ssvært lite av det i dag? At noe har blitt gjort lenge er ikke en grunn til å fortsette med det. Gjesp. La meg si det på en annen måte. Bønder har stukket armene sine opp i bakenden på kyr og lignende i flere generasjoner, uten at dyret tilsynelatende har lidd på noen som helst måte. At du trekker inn incest, viser egentlig at du ikke har argumenter. Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 @ Slimda Nei. Det viser hvor tåpelig ditt argument er om hvis en ting blir gjort lenge nok, så er det greit. Hvis du er trøtt, gå å legg deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Det er en gjennomprøvd handling som ikke skader de. Hva er galt med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå