MrBadger Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Bozzeye Stort sett det samme kan jeg si om sex med barn. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Bozzeye Stort sett det samme kan jeg si om sex med barn. Skjønner ikke. Det er viktig å ha en diskusjon om pedofili og sex med barn, selv om alle er enig om at det skal være forbudt. Saken er at barn nærmest alltid vil ta skade av det, og derfor er de forbudt. Vil dyr alltid ta skade av det? Jeg har sett hunder som prøver å parre seg med hva som helst, som regel beina til eierne, og eierne har selvsagt ikke oppfordrert til slikt. Biologisk sett så skal flest mulige variasjoner skje, og å ha sex med andre arter eller samme kjønn er definitivt variasjon. Men som flere har sagt synes jeg ikke biologi er et godt argument for eller imot. Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Abigor En Chiahuahua vil ta mer skade enn en ti år gammel jente. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Abigor En Chiahuahua vil ta mer skade enn en ti år gammel jente. Fysisk? Psykisk? Ja så bør vi forby sex med chiahuahuaer da. Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Abigor Så sex bør være ulovlig med noen arter og lovlig med andre? Hva med noen barn som vil det selv? Eller bare ulovligjøre det hele? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Bozzeye Stort sett det samme kan jeg si om sex med barn. Skjønner ikke. Det er viktig å ha en diskusjon om pedofili og sex med barn, selv om alle er enig om at det skal være forbudt. Saken er at barn nærmest alltid vil ta skade av det, og derfor er de forbudt. Vil dyr alltid ta skade av det? Jeg har sett hunder som prøver å parre seg med hva som helst, som regel beina til eierne, og eierne har selvsagt ikke oppfordrert til slikt. Biologisk sett så skal flest mulige variasjoner skje, og å ha sex med andre arter eller samme kjønn er definitivt variasjon. Men som flere har sagt synes jeg ikke biologi er et godt argument for eller imot. Vet ikke helt hva du definerer som barn. Men jeg tror det forekommer litt flere sexhandlinger med barn under 16 år enn du er i stand til å fatte. Du sier at "nesten alltid, vil barn ta skade av det" lurer på hvilke statistikker du kan vise til? De eksisterer ikke! Hvis du må ha sex med dyr har du nådd bunnen, man er nederst på rangstigen, genetisk og sosialt! Og du har ingenting blant mennesker å gjøre! Det er min mening Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vet ikke helt hva du definerer som barn. Men jeg tror det forekommer litt flere sexhandlinger med barn under 16 år enn du er i stand til å fatte. Du sier at "nesten alltid, vil barn ta skade av det" lurer på hvilke statistikker du kan vise til? De eksisterer ikke! Hvis du må ha sex med dyr har du nådd bunnen, man er nederst på rangstigen, genetisk og sosialt! Og du har ingenting blant mennesker å gjøre! Det er min mening Jeg valgte ordene "nesten alltid" fordi jeg har lært at barn tar skade av det, men jeg synes det er urimelig å annta at i hvert tilfelle vil barnet ta skade av det. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vet ikke helt hva du definerer som barn. Men jeg tror det forekommer litt flere sexhandlinger med barn under 16 år enn du er i stand til å fatte. Du sier at "nesten alltid, vil barn ta skade av det" lurer på hvilke statistikker du kan vise til? De eksisterer ikke! Hvis du må ha sex med dyr har du nådd bunnen, man er nederst på rangstigen, genetisk og sosialt! Og du har ingenting blant mennesker å gjøre! Det er min mening Jeg valgte ordene "nesten alltid" fordi jeg har lært at barn tar skade av det, men jeg synes det er urimelig å annta at i hvert tilfelle vil barnet ta skade av det. Du du har lært er at noen barn kan ta skade av det Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fordi både dyr og barn i mange tilfeller tar skade/dør bør det vær ulovlig, uten unntak. Det hjelper ikke om dyret eller barnet selv "vil". Dersom vil skal la det være greit om dyret/barnet "vil" så kan vi nok være enige i at situasjoner vil dukke opp der overgriper går løs pga for lite bevis på at barnet ikke ville. La det være ulovlig. Punktum. 2 Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fordi både dyr og barn i mange tilfeller tar skade/dør bør det vær ulovlig, uten unntak. Det hjelper ikke om dyret eller barnet selv "vil". Dersom vil skal la det være greit om dyret/barnet "vil" så kan vi nok være enige i at situasjoner vil dukke opp der overgriper går løs pga for lite bevis på at barnet ikke ville. La det være ulovlig. Punktum. Jeg er helt enig i det 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Har dyr rettigheter? Er mennesker dyr? Deretter kan du svare på ditt eget spørsmål på nytt... 2 Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ flesvik Mennesker er dyr. 2 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg ser ingen problemer i at mennesker har sex med dyr som er store nok til å håndtere det, tviler på at dyr ser på seksuell nytelse som traumatisk. 2 Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Zaftig Jeg tror problemet da vil være hvor vi skal sette grensen. Vil en sau være ok? En hund? Høne? Dessuten vil det, om det skal være lov, ofte forekomme overgrep og tvang dersom det skal være lov, noe som det gjorde før 2006 da dette ble ulovlig. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Zaftig Jeg tror problemet da vil være hvor vi skal sette grensen. Vil en sau være ok? En hund? Høne? Dessuten vil det, om det skal være lov, ofte forekomme overgrep og tvang dersom det skal være lov, noe som det gjorde før 2006 da dette ble ulovlig. Dyr som ikke veier under en viss vekt, ikke dyr som kan være ansett som kjæledyr, osv. Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 @ Zaftig Ta en voksen ku. La oss si at hun godtar at et menneske har sex med henne. Jeg er jo enig i at i dette tilfellet vil det ikke forekomme noen videre fysiske skader på kua, men, hva med tilfellene der dyrene ikke vil? Hvordan skal det forhindres? Som jeg ser det vil en klar og tydelig lov som sier "Sex med dyr er ulovlig, uten unntak" forhindre slikt og også være allment godkjent. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Klart det er allment godkjent. Allment sett er også sex med dyr motbydelig, og ingen vil ha noe i mot en slik lov. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 om jeg ikke hadde fått meg noe annet enn en sau, kunne det bare vært! Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 om jeg ikke hadde fått meg noe annet enn en sau, kunne det bare vært! Jeg håper det var en vits? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 om jeg ikke hadde fått meg noe annet enn en sau, kunne det bare vært! Jeg håper det var en vits? både ja og nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå