Greendudeblue Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg trenger litt kritikk, dette er vår første musikkvideo, skutt på 7d. =) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ikke mye svar her men jeg skal gi min ærlige mening. Jeg vet ikke om det var mening eller ei men fokusen var "way off" enkelte plasser hvor ting i bakgrunnen ble kom mer frem enn vedkommende som sang. Må være sikker på at dere har fokusen helt korrekt der den skal være under vær shots. Ikke film mot skarpt lys, som f.eks solen. Om dere vil ha en sun glare effect bør dette skje under redigeringen. Det er mye lettere å redigere inn den ønskete effekten fremfor å filme dette der og da. Vær opps på hva dere filmer mot hele tiden, om nødvendig bruk hvite skjermer for å reflektere lyset bak kameraet til ønsket plassering. De mørke partiene var i og for seg helt grei men enkelte plasser ble de vel mørkt. Om nødvendig trenger dere ikke bruke flom belysning, men som sagt hvite skjermer (eventuelt gråtonet alt etter hvor mye lys dere ønsker å reflektere) er et godt alternativ fremfor kunstig lys om dere filmer utendørs. Dere kan eventuelt tone ned lyset litt om ønskelig i redigeringen. Det må og jobbes litt med post synkroniseringen både på sanger og redigeringen. Var tydelige plasser hvor den var enten off eller ikke helt i fallet. Post sync arbeid er ikke lett og krever oftest mye tid og pirking, men er vel verd å legge den ekstra tiden inn i. Alt i alt, midt på treet. En fin start, men en del som kan jobbes med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå