tbone Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er det ikke mulig å legge til nye meldingsvarsel på denne telefonen? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Godt spørsmål... Tror ikke du kan laste ned til telefonen direkte, men du må laste over fra PC. Stemmer det? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Går ikke det heller,prøvde å legge til en annen meldingslyd jeg men det går ikke ann og bruke noe annet de som følger med tror jeg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er ikke så vanlig å kunne legge inn nye meldingslyder såvidt jeg vet.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Klart det er vanlig, men bare ikke på SonyE :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Klart det er vanlig, men bare ikke på SonyE :wink: Formulerte meg dårlig, på SE så det er understreket Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Kjipt. Begynner å bli lei disse blipp bloppene som nesten ikke kan høres.(mulig jeg har litt problemer med øra da) Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 ooops. dobbeltpost :oops: Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Er det virkelig ikke mulig å skifte meldingsvarsel? Noen som har hacket seg frem til en løsning nå kanskje *håpe* Fant en del lyder fra gamle spill og skulle gjerne brukt en av dem... Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har lest i en test jeg der T610 får skryt for at SE endelig har en telefon der det er mulig og skifte mld lyd så jeg tror det er mulig! Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har lest i en test jeg der T610 får skryt for at SE endelig har en telefon der det er mulig og skifte mld lyd så jeg tror det er mulig! Hmm. Sikker på at du ikke leste om P800? Det overrasker meg litt at man ikke kan laste inn nye meldingslyder. Det funket jo (selvfølgelig) i P800 og også i eldre modeller (monofon) som T600.... Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 man kan jo bytte meldingslyd, man kan bare ikke legge inn NYE meldingslyder, hvis dere forstår.. på andre ericsson og se mobiler har det kun vært tre valg på meldingsvarsel: -Stille -Klikk -Pipetone håper å få oppklart dette nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå