Natrich Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Retningslinjer for tråden - Denne tråden er til posting av bilder i perioden 1-28. februar. Tråden vil være sticky i samme periode. - Den som poster bildet må selv være fotografen bak bildet. - Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden. - Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se. - Det er lov å legge ut bildeserier med inntil fem bilder. - Det er ikke lov å legge ut mer enn to bilder/bildeserier hver dag. - Det skal være maksimalt et bilde/bildeserie per post, men du kan poste flere bilder i perioden. - For bildeserier skal det være en klar sammenheng mellom bildene. I tvilstilfeller kan moderatorer splitte bildene til flere poster, eventuelt etter en dialog med fotografen. - liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. - Skriv gjerne noen ord om bildet du legger ut. - Legg gjerne ved EXIF-informasjon, slik at andre brukere slipper å sjekke ut dette selv. - Det er lov å kommentere bilder, men fullverdig bildekritikk skal fortsatt skje i bildekritikken. - Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av februar. Disse retningslinjene er ikke endelige, og kan bli endret underveis i perioden. Les dem derfor nøye før du legger ut bilder, selv om du har lest dette innlegget tidligere! Diskusjon rundt disse retningslinjene skal ikke foregå i denne tråden, og vil bli slettet uten forvarsel. Det er åpnet for diskusjon i denne tråden. Tidligere tråder: Akambrukerenes bilder - Januar 2011 2010 i spoiler. Akambrukerenes bilder - desember 2010 Akambrukernes bilder - november 2010 Akambrukernes bilder - oktober 2010 Akambrukernes bilder - september 2010 Akambrukernes bilder - august 2010 Akambrukernes bilder - juli 2010 Akambrukernes bilder - juni 2010 Akambrukernes bilder - mai 2010 Akambrukernes bilder - april 2010 Akambrukernes bilder - mars 2010 Akambrukernes bilder - februar 2010 Akambrukernes bilder - januar 2010 2009 i spoiler. Akambrukernes bilder - desember 2009 Akambrukernes bilder - november 2009 Akambrukernes bilder - oktober 2009 Akambrukernes bilder - september 2009 Akambrukernes bilder - august 2009 Akambrukernes bilder - juli 2009 Akambrukernes bilder - juni 2009 Akambrukernes bilder - april/mai 2009 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Enkelt bilde av min Jason Voorhees Bust tatt med mitt Canon 550D Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 *snipe"] Disse likte jeg,spesielt komposisjonen og roen på det første, også toer'n var velkomponert Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fikk min custom Natoreim idag, blir konge til 17. Mai Marathon on Custom Nato by Dime a dozen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Var på seminar med Lundeby&CO i Bergen i går, veldig inspirerende og lærerikt å høre på Trine Bjervig og Benny Ottoson. Var mest prat, men her noen bilder fra en "miniworkshop" hvor vi vandret rundt på hotellet og brukte litt forskjllige lyskilder: Benny i aksjon: Trine hjelper til med lys: Her er forresten noen av bildene han tok. Endret 1. februar 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sofienberg kirke by Andreasfe, on Flickr Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 *snipe"] Disse likte jeg,spesielt komposisjonen og roen på det første, også toer'n var velkomponert Mange takk ! Har uten tvil pådratt meg en en fetish hva angår kontruksjoner som strekker seg himmelhøyt Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette er MR Duck :-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette var min favoritt Anfall ! https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=417518 Noen flere fra meg: 5 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ...enda mer nordlys <3 _MG_0781 by H.Treider, on Flickr _MG_0804 by H.Treider, on Flickr 4 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Slenger meg for første gang med på med på en slik tråd her på forumet Stikkordet er: Roser. 3823 by egilh, on Flickr 3832 by egilh, on Flickr 3829 by egilh, on Flickr 3833 by egilh, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dette var min favoritt Anfall ! Og så det hvor hun hadde litt merkelig uttrykk Tror hun holdt på å blunke, men det var det eneste jeg tok som viste lyssettingen skikkelig. Likte forresten veldig godt det øverste bildet ditt. ...enda mer nordlys <3 Nydelige nordlysbilder du har postet de siste dagene! Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) ...enda mer nordlys <3 Nydelige nordlysbilder du har postet de siste dagene! Takk Hele settet ligger her, hvis du vil se: http://www.flickr.com/photos/h_treider/sets/72157625837675719/ Endret 2. februar 2011 av haakon680 Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fra en shoot jeg hadde på søndag. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 07.02.11 Du skal få et + av meg for kreativiteten 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 to forskjellige fra meg 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå