# offline Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Meget fint. Thanks. Skulle ha kommet meg ut idag også, men må få gjort husarbeid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Var ute i dag for å forevige uværet, og slik gikk det.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er vårlig i Trondheim. En ypperlig dag for å leke litt med tyngdekraften. For dem som ikke er så inne på sykling kan jeg avsløre at det ikke er ønskelig å ende opp med dette etter en hard landing. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen bilder som ikke er tatt i februar, men først kommet til å bli behandlet nå. Mine litt manglende kreative sider får utløp på ferie Borti nabolaget Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 slenger ut et til. Smekre asiatiske damer, i omgivelser som ikke ligner Trondheim. Hong Kong? Hvordan har det seg? Nice shots, scenen (dog ikke damen) på det første virket litt HDR-aktig? Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 stillige bilder ventle ! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 La ut et lignende bilde i januar-tråden, dette har et litt annet utsnitt og helt annen redigering. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 stillige bilder ventle ! Takker Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Ingen tittel (forslag tas i mot med takk) Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) @Natrich: Brett ut og bøy heeeelt tilbake Her er to fra glassblåserne på Bærums Verk Glass art I by s_evenseth, on Flickr Glass art II by s_evenseth, on Flickr Endret 5. februar 2011 av Evenseth Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) ..Og i kategorien "bare fordi" har vi denne: 12:1 Endret 6. februar 2011 av Trondster Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Var i Ullersmo og lagde reportasje for et av LO-magasinene på tirsdag: Yasin by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Kent og Yasin by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Yasins celle by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Hasjpiper by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Isolasjonscelle by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Endret 6. februar 2011 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 I dag snødde det. Ganske mye. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Endelig fikk jeg 85mm 1.2 Har også tatt noen liknende bilder med mamiya 645 afd som jeg skal poste når jeg får fremkalt filmene 2 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nummer to var dødskult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå