Fotofashion Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 slenger ut et til. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har hatt min andre TFP-shoot. Dette er Alexander Fiskaa. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Et blekt substitutt 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Var og intervjua Little Steven for Lillehammer Byavis i kveld: Steven Van Zandt by Ole Gunnar Onsøien, on Flickr Fikk ikke lov til å ta han med til en litt mer spennende plass av pressekontakten til NRK - hadde bare 10 minutter med han. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ole_Gunnar: Rått med genseren! Fikk du bilde av Steinar Sagen også eller? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ole_Gunnar: Rått med genseren! Fikk du bilde av Steinar Sagen også eller? Han var ikke der - eneste andre skuespilleren som var tilstede var Fridtjov Såheim. Ble ikke noe bra bilder av han tror jeg, men heldigvis så vinkla han som skrev seg mest mot Little Steven. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 @Ole_Gunnar: Se&Hør som har sponsa lusekofte eller? Sun sets on marina by s_evenseth, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Damstredet by Andreasfe, on Flickr 1 Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fra en tur i Sandviken tidligere i uken: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Slenger inn ett til av Little Steven, her i lag med Lillehamer-ordfører Synnøve Brenden Klementrud: Nå er forøvrig saken også kommet opp på studentmagasinet vårt: Mafiaboss i eksil møter NAV Endret 4. februar 2011 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Damstredet by Andreasfe, on Flickr er dette i halden? ligna veldig på damstredet i halden:P Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Nok et bilde fra min andre TFP - her med katta vår i tillegg til modellen, Cecilie Emali. Han er ganske nysgjerrig av seg, og endte opp med å posere. Endret 4. februar 2011 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 snip er dette i halden? ligna veldig på damstredet i halden:P Det er Damstredet i Oslo rett sør-øst for Vår Frelsers Gravlund Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Slenger inn ett til av Little Steven, her i lag med Lillehamer-ordfører Synnøve Brenden Klementrud: Nå er forøvrig saken også kommet opp på studentmagasinet vårt: Mafiaboss i eksil møter NAV Sånn kofte har jeg og! Digg! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Samsung EX1: Panasonic GF1 + 25mm f/1,4 CCTV Lens 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) En detalj av mitt Eumig Viennette Super 8 Nikon D7000|Sigma 105mm f/2.8 EX DG macro|ISO100|f/8|1/10sek|SB-900 Endret 5. februar 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
brk Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Var det ikke flere som var ute og fotograferte nordlyset i natt??. Var selv ute, men på grunn av "en serie heldige hendelser" var jeg ikke kompetent til å ta bilder, hehehehe Det var forresten helt fantastisk å se på fra mitt ståsted. Det er mange mange år siden jeg har sett så flott nordlys. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Samsung EX1: Meget fint. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Var det ikke flere som var ute og fotograferte nordlyset i natt?? Joda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå