tomsi42 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Yarisen og vinteren ... 2 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Moods of Norway AW 11/12 under Ski-VM 2 Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Disig tilværelse 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Disig tilværelse I min abstrakte del av hjernen ble dette ganske bra. Liker det absolutt! Den svarte skyggen nederst bryter opp symmetrien i bildet, og jeg er litt usikker på om det er bra for helhetsintrykket, eller om den skulle vært fjernet for å gi et mere rent uttrykk. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Skyggen må være med syns jeg. En anen sak Endret 25. februar 2011 av Gapatrosten Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Yarisen og vinteren ... Finere farge på din enn min.... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Prøvde meg på litt lang lukkertid, og synes dette ble nogenlunde bra. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ikke så ofte jeg er der når kruttet finnes opp, men jeg pleier å sitte litt nær når det smeller. Ikke i dag, idag kom jeg like etterpå. Heldigvis var det ingen som hadde rukket å sette seg før meg heller. Traktoren med gravemaskin på henger skulle trolig hatt noe tyngre enn en relativt spinkel plog foran, for den har tydeligvis mistet bakkekontakten på forhjulene, og så ville gjerne hengeren forbi. Sir Winston brøytes, fredag formiddag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ikke så ofte jeg er der når kruttet finnes opp, men jeg pleier å sitte litt nær når det smeller. Og det sier du først nå Artig vinkel du tok bildet fra Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Substitute: Om du trykker på Share this over bildet i flickr, deretter "Grab the HTML/BBCode". Her velger du BBCode og kopierer den inn hit, da får du bildene vist her istedet for link Tusen takk. Lærer stadig noe nytt. Da har jeg fått vist bildene mine :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Slengte rundt dørene her i dag.. Så synes jeg det ble litt stille.. litt for stille.. så jeg måtte ut å se etter dattera mi.. og gjett hvor jeg fant henne..? Nå skal det da sies at denne bilen er et vrak, så det hadde ikke noe å si denne gangen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Snowscape Øyangen Kart Endret 25. februar 2011 av Natrich Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Traktoren med gravemaskin på henger skulle trolig hatt noe tyngre enn en relativt spinkel plog foran, for den har tydeligvis mistet bakkekontakten på forhjulene, og så ville gjerne hengeren forbi. Sir Winston brøytes, fredag formiddag Kjenner ikke til omstendighetene rundt situasjonen, men det hender at dette skjer når man skal belte av gravemaskinen. Man forandrer tyngdepunktet så pass mye at bakhjulene på traktoren mister tyngden/greppet, og er det glatt samt at man står i en helling skjer dette. Nå skal det da sies at denne bilen er et vrak, så det hadde ikke noe å si denne gangen. I dag en lada, i morgen en Rolls-Royce Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 PANO_topp_3 by H.Treider, on Flickr PANO_topp_1_liten by H.Treider, on Flickr 6 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Manfrotto kulehode konvertert til Arca-Swiss-type hurtigkobling... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Endret 26. februar 2011 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Litt enklere å ta bilder på lydsjekk enn på selve arrangementet. Fri tilgang for alle. Her er det Katzenjammer som var ved universitetsplassen ca kl 17 igår. Katzenjammer-75.jpg by gorgat112, on Flickr Flere bilder ligger på flickr dersom folk vil se på dem Her er hele settet Endret 26. februar 2011 av Gorgat 1 Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ikke så ofte jeg er der når kruttet finnes opp, men jeg pleier å sitte litt nær når det smeller. Ikke i dag, idag kom jeg like etterpå. Heldigvis var det ingen som hadde rukket å sette seg før meg heller. Traktoren med gravemaskin på henger skulle trolig hatt noe tyngre enn en relativt spinkel plog foran, for den har tydeligvis mistet bakkekontakten på forhjulene, og så ville gjerne hengeren forbi. Sikker på at det ikke var en planlagt utvidelse av lokalene uten søknad i disse vm tider. Det er jo mange tørste sjeler i området nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå