Natrich Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Er bare å håpe på det beste, det har ikke så stor effekt per dags dato siden trafikken blir flyttet fra Vennelystveien (vei som går parallelt med tunnelen) til tunnelen. Men på langsikt blir det (forhåpentligvis) bedre trafikkavikling i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Endret 16. februar 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Et par bilder i fra lek på gulvet i dag.. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Mont Blanc i det fjerne Hvor er dette tatt fra? Jurafjellene? Eller er du på andre siden? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Noen bilder fra åpningen av Oslo Fashion Week idag. Haaning & Htoon AW 11/12 (flickr) Fashion?* :!: Bildene dine er bra og ser ut som de bør se ut fra slike eventer. Jeg kikket på et par av bildene dine og lurer på om objektivet ikke er riktig kalibrert? Det ser ut som bakfokus på flere av bildene du har tatt. Ikke negativt ment. * Skulle linke til det første bildet i rosa kjole. Endret 16. februar 2011 av Shocktrauma Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Mor & barn i dag, er usikker på hvilken jeg liker best her jeg.. Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Keen på å gi litt EXIF samt lysoppsett info? Har selv lyst til å prøve på litt highkey fremover Likte balancen godt her... Velplasserte "blowouts" Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Keen på å gi litt EXIF samt lysoppsett info? Har selv lyst til å prøve på litt highkey fremover Likte balancen godt her... Velplasserte "blowouts" 1/160 sec f/ 7.1 ISO 100 83 mm Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Et gammelt bildet jeg har børstet støv av. Ikke noe spes med dette men kan jo ikke dø helt ut heller .. Turøy trippel by Inc aka Foto22, on Flickr Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Mor & barn i dag, er usikker på hvilken jeg liker best her jeg.. Jeg synes småen er best jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 <snip> Glemte i farta å si at bildene er tatt henholdsvis på ISO 3200 & ISO 1600 Jeg synes småen er best jeg Takk for det! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Oslo Fashion Week: Trend show by Heimen Husflid Ingen redigering, kun konvert fra raw samt endret utsnitt minimalt på enkelte. Endret 17. februar 2011 av TGB Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Noen bilder fra åpningen av Oslo Fashion Week idag. Haaning & Htoon AW 11/12 (flickr) Fashion?* :!: Bildene dine er bra og ser ut som de bør se ut fra slike eventer. Jeg kikket på et par av bildene dine og lurer på om objektivet ikke er riktig kalibrert? Det ser ut som bakfokus på flere av bildene du har tatt. Ikke negativt ment. * Skulle linke til det første bildet i rosa kjole. Hvordan kan de ellers se ut fra runway på oslo fashion week?.. Ja, auto fokusen bommet på ett par bilder. Det er en utfordring å ta runway på F2, siden F2.8 er utfordrende i seg selv. Tror det har mest med forsinkelse mellom fokus > release å gjøre. Kort sagt brukerfeil Edit: Jeg lever bildene ca. 5min etter visning. Redaksjonen velger som regel greie bilder til oppslag, som f.eks.: fra ba.no Endret 17. februar 2011 av GCardinal Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det var ikke noe dårlig med bildene dine GCardinal, absolutt ikke. Det var mer det med hva som kan kalles fashion og hvordan ting skal se ut for å kalle det fashion. For min del var det et klesplagg jeg håper aldri kommer i salg. Ja, du kan nok ha rett i forsinkelsen. Jeg vet ikke oppsettet på følgefokus og/eller objektivet som er brukt, men min egen erfaring med både Canon og Nikon sine toppmodeller er at de har svært god prediktiv autofokus - ofte opp mot 50km/t. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Oslo Fashion week må være den værste i motevisningen i Europa. Ikke rart Norge ikke har noen store motemerker med så ubrukelige designere. Er vel et resultat av at talenter drar utenlands og for billig utdanning muligens. Tre B&W bilder fra Paris, morsomt da det ikke er noe jeg har prøvd meg særlig på før. Første er vel eneste skyskraper i sentrum. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Dee-Dee 17.02.2011 by Bjørnli Foto, on Flickr Kjapt bilde av bikja vår:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå