Munty Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 I går merket jeg at når jeg kobler til laderen i MacBooken min så vil den ikke ta imot lading. Den bare holder seg på ca 73% og lader ikke. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Laderen din er ødelagt, kjøp ny. Skjer med mac ladere etterhvert som de slites ut (: Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Samme feil som jeg nylig hadde. Først røk adapteret, kjøpte nytt 85W. Så røk det etter 2 måneder, akkurat samme feil. Fikk nytt igjen i går, håper det holder litt lenger! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 I går merket jeg at når jeg kobler til laderen i MacBooken min så vil den ikke ta imot lading. Den bare holder seg på ca 73% og lader ikke. Hva kan være galt? Hei. Før du kjøper ny lader ta en grundig sjekk av både kontakten med alle pinnene samt kontaktpunktet på din mac. Det er godt mulig støv, små metallkorn og lignende skit har kilt fast en av pinnene på ladepluggen, eventuelt kan skit uten tvil bidra til dårlig forbindelse i kontakpunktet. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Den bare holder seg på 73% og går hverken opp eller ned, eller missforstår jeg helt? Isåfall er det vel ikke laderen som er på trynet vel? Lenke til kommentar
Issun Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Sjekk der du kjøpte maskinen om de kan teste batteriet ditt, ikke sikkert det er laderen det er noe galt med. Endret 7. mars 2011 av Issun Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 Er nok en dårlig lader. Fikk fatt på en annen, og den lader som bare rakkern. Skal rense kontakten til den ødelagte laderen og se om det virker. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Er nok en dårlig lader. Fikk fatt på en annen, og den lader som bare rakkern. Skal rense kontakten til den ødelagte laderen og se om det virker. Takk for hjelp! http://support.apple.com/kb/ts1713 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå