Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli sammen?

Anbefalte innlegg

Hei :)

jeg er en gutt som er 15 år og har veldi lyst og bli sammen med en jente som eg liker veldi godt.

Men jeg vet ikke hvordan jeg ska gjøre det. Jeg er mye med henne, hun er på besøk her vær helg eller er jeg hos henne. Jeg vet at hun liker meg men jeg vet ikke vordan jeg skal spør henne om og bli sammen.

Trenger alt av hjelp jeg kan få siden jeg ikke har vert i eit seriøst forhold tidligere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Å drive å spørre om man skal være kjærester er barnehager greier. Kyss på munn. Da er dere sammen ;)

hehe, første gang jeg traff hun var på en fest der vi både kysset og hadde sex så jeg vet ikke helt :p

Hvis du har gjort det, synes jeg du bare skal finne på noe med hun, og etterhvert spørre hun om hva henne mener om et eventuelt forhold med deg.

Lenke til kommentar

Nei. Å drive å spørre om man skal være kjærester er barnehager greier. Kyss på munn. Da er dere sammen ;)

hehe, første gang jeg traff hun var på en fest der vi både kysset og hadde sex så jeg vet ikke helt :p

:new_woot:

Lenke til kommentar

Hei :)

jeg er en gutt som er 15 år og har veldi lyst og bli sammen med en jente som eg liker veldi godt.

Men jeg vet ikke hvordan jeg ska gjøre det. Jeg er mye med henne, hun er på besøk her vær helg eller er jeg hos henne. Jeg vet at hun liker meg men jeg vet ikke vordan jeg skal spør henne om og bli sammen.

Trenger alt av hjelp jeg kan få siden jeg ikke har vert i eit seriøst forhold tidligere :)

Etter min mening vil dere begge komme til et punkt hvor dere begge føler at neste hinderet er å bli kjærester. Dette er noe som kommer naturlig, og min erfaring tilsier at dere begge kommer til å snakke om det når det blir aktuelt for dere begge.

Når du føler at du får riktige signaler, og at det er på tide å ta det hele et steg videre og inn i et forhold, kan det være så enkelt som" vil du bli min?" eller " vil du bli jenta mi?". Cluet her er å gjøre det enkelt, og glem alt du har sett i amerikanske filmer med de mest romantiske scenene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...